2 - Kago Yudai

152 22 55
                                    

Sınır

Oy : 20
Yorum : 50

•••

Daha 14 yaşında olan çocuk bir kaç kişinin önünde, üzerinde sadece iç çamaşırıyla duruyordu.

Etrafındakiler gülüyorken bu çocuğa ne yapalım diye düşünüyorlardı.

" Buldum. " K konuşunca herkes ona döndü ve elinde küçük bir sepet ile geldiğini gördüler.

Çocuk tanıdığı sesle kafasını hızlıca eğmiş gelecek darbeyi bekliyordu.

" アイドルになれると思いますか?"
(İdol olabileceğini mi sandın?)

Odada söylediği şeyi O, önünde gülümseyen çocuk ve iki kişi anlamıştı.

Sepetin içinden bir top aldı K ve ağlayan çocuğun gözlerine baktı.

" あなたはこのコンテストに決して参加すべきではなかった. "
(Bu yarışmaya asla katılmamalıydın.)

Sonrasında ilk topunu attı. Herkes gülerken kesinlikle o böyle şovların parlayan yıldızıydı.

...

Eline eldivenlerini takıp üzerindeki ceketi çıkarttı genç. Başka bir şey giyindi ve içeriye doğru adımladı. Gösterisinin ikinci değerli yarışmacısı onu bekliyordu.

Ağzında bant, üzerinde bir şey olmadan gözleri kapalı bir şekilde duruyordu. Genci yormuştu ve ikinci iğneyi yemeye hak kazanmıştı sadece.

Odanın başında duran kamerayı ayarladı ve videoyu başlattı. Yarışmacı kameralara alışıktı ne de olsa öyle değil mi? Çok iyi rol yapardı.

Herkese mükemmel bir şov izleteceğine emindi genç.

Kamera arkasındaki masada oyalandı, şovunun en değerli eşyasının uyanmasını bekliyordu.

Masanın üzerindeki bıçaklara baktı sonra da asılı beyzbol sopasına. Bu sefer bıçakları kullanmayacaktı. Daha güzel bir şov olmalıydı.

Beş tane top ayarlayıp kenara dizdi topları. İzleyicilerin sıkılacağını düşünerek eline bir top aldı ve elinde biraz oynadıktan sonra havaya fırlatıp sopayla sertçe vurarak yarışmacısının kafasının yanından geçmesini sağladı.

Elleri arkada sıkıca bağlı, çıplak çocuk arkasındaki yüksek sesle yerinde sıçradı. Top ayaklarına yavaşca gelince gözleri kocaman açıldı.

Sonra kameraya döndü ve bir şeyler söylemeye çalıştı, hoş ağzı bantlı olduğu için söylediği şey de anlaşılmıyordu.

Genç başka bir top aldı ve bu sefer yarışmacısı uyanıkken sertçe vurdu topa. Topun karşılanmadığını görmesi onun için oldukça can sıkıcı bir olaydı.

Topları bitene kadar devam etti vurmaya sonunda beş topu da bitince elindeki sopayı yere atıp başka sopaya ilerledi.

Sopayı alıp değerli bir varlıkmış gibi tutarken Negan'a bin defa teşekkür etti bu sopa için. Bu sopa olmasaydı şov eğlenceli olmazdı sonuçta.

Şapkasını örttü ve maskesini taktı. Yüzü tamamen kapanınca o da kamera kadrajına girdi artık.

Tamamen çaresiz yarışmacının gözlerinden yaş akarken arkasına geçti. Çenesini tutup başını dikleştirip eğildi kulağına ve bir şeyler fısıldadı.

death show, heekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin