11 - Choi Jaeho

31 8 4
                                    

Sınır

Oy/Yorum : 20

•••

"Ben onlar gibi değilim Rikisan. Bilirsin sana her zaman değer verdim."

Jaeho yalanlarını sürdürürken küçük Onu merakla dinliyor, sohbetin nereye varacağını öğrenmek istiyordu. Daha önce Ondan çok sert bir yumruk yediği için pek güvenemiyordu.

Ama evet Jaeho Riki'ye sadece zorla bir şey yaptırmak istediğinde vururdu.

Genç saçlarını düzeltip yatakta oturan ufaklığa döndü ve yanına yaklaşıp önüne oturdu. Küçük biraz geriye kayıp iyice yer açmıştı.

"Daha önce yaşananları unutalım. Olur mu?"

Küçük dudaklarını ısırarak düşünmeye başlamıştı. Kendisinden af dileyen birisini affetmesi gerekirdi. Heeseung Hyung'u ne kadar Onu uyarsa da insanlara karşı hep yufka yürekliydi.

Başıyla onaylayıp affetiğine dair mırıltılar çıkardıktan sonra genç isteğine kavuşmuş şekilde gülümsedi.

"O zaman bu akşam benimle uyu. Heeseung Hyung'unu aratmam."

Küçük bu teklife hızla soğuk karşılık verdi. Hyung'unu bırakamazdı. Ya gece birileri gelip Ona zarar verirse ne olacaktı?

Jaeho küçüğün olumsuz tepkisine içinden küfür edip yüzüne yapmacık gülüşünü yerleştirdi.

Küçüğe uzanıp saçlarını okşadı birkaç dakika. Daha sonra saçlarını çekerek Ona uyarılarını gönderdiğinde Riki canının acısıyla inlemesine engel olamamıştı.

"Bu gece birlikte uyuyacağız tamam mı?"

Küçük yeniden aynı cevabı verecekken içeri büyüğü girip ikisini yakın şekilde görmüştü. Korkuyla büyüyen gözleriyle hızla Onlara yaklaşıp Jaeho'nun elini küçüğünün saçlarından ittirdi.

"Ona dokunma."

Küçük Hyung'unun elini tutup sorun olmadığını belli etmeye çalışırken diğer genç çocuk ayaklanıp elini boşluğa uzattı.

"Hadi Riki, odama gidelim."

Büyük ikisi arasında gözlerini gezdirip en son küçüğe döndüğünde göz kürelerinin titreyişini gördü. Ne olduğunu çözememişti.

"Hiçbir yere gelmiyor Riki."

Jaeho göz devirip yatağın uç kısmına yaslandı.

"Kendisi benimle uyumak istiyor. Zorluk çıkarırsan hoş şeyler yapmam."

"İstediğini yap korkmuyorum, Ona dokunamazsın."

"Sana yapacağımı nereden çıkardın?"

Büyük sessizleşip tekrar küçüğüne baktı. Kendisinin hırçınlığı yüzünden Onun hayatının işleyişini bozmak istemiyordu.

Fakat yine de küçüğü gerçekten kendi rızası ile mi gidiyordu?

"Riki, gelmek istiyorsun değil mi?"

Küçük içinde bir savaş vererek kendisi yüzünden Hyung'una bir şey olur düşüncesiyle titreyen elini gence uzattı. Heeseung küçüğünden ayrı bir gece geçirmek istemiyordu.

Genç çocuk küçüğün elini kavrayıp son kez Heeseung'a baktı. Hem O hem de elini tuttuğu çocuğu da karanlık bir çaresizliğe sürüklemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

death show, heekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin