•••
Kolunun üstündeki dokunuş ile gözleri hızla açılmış karşısındaki gülümseyen çocuğa bakıyordu.
Kolları arasındaki minik bedeni zarar vermemesi için daha sıkı sardı. Artık O'na kimse zarar veremezdi.
" Merak etme, ben onlar gibi değilim. " Mırıldandı hâlâ gülümseyen çocuk. Sonra etrafına bakındı ve geri döndü güzel oğlana.
" Hava alalım. Eminim düzgün hava alamıyorsundur. "
Tereddütle baktı Heeseung. Sonra kolları arasındaki beden aklına gelince kafasını iki yana salladı.
" Merak etme kontrol ettim, hepsi uyuyor. Kimse gelip Riki'ye zarar veremeyecek. Kısa bir hava alıp döneriz. "
Derin bir nefes aldı güzel oğlan, sonra gülümseyip yavaşca ayağa kalktı. Gitmeden önce de uyuyan tatlı bedene bir öpücük bıraktı.
Her şeyden habersiz, kirlenecek dudaklarından habersiz tatlı bir öpücük bıraktı yanaklarına.
Odadan çıktılar ve bir süre yürüdüler. Diğer odanın kapısının oradan geçerken bir el ağzına kapandı sıkıca.
Güzel çocuk elleri tutup sertçe çekti ve kurtuldu, kalbi olabildiğince hızlı atıyor ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Kaçacakken saç diplerindeki acıyla kafası aniden geriye gidince yere düştü. Sürüklenirken kurtulmak için çabaladı ama tüm çabası boşunaydı.
Jungwon'a güvenmişti, hava alacaklardı. Ama şimdi güvendiği çocuk tarafından başka bir odaya sokuluyordu.
Başka ellerin O'na dokunmasına izin vermek için Jungwon O'nu farklı bir odaya sürüklüyordu.
...
Bir kez daha vurdu karşısındaki pis yarışmacıya. En çok da onu öldürmek istiyordu.
" İzlemek istemiştin dimi? " Tekrardan vurdu. Durmadan vurmaya devam etti. Kamera kadrajında olan çocuğun yüzü artık tamamen kanla kaplıydı.
Saçlarına asıldı siyah eldivenleriyle. " Nasıldı? Sana bu zamana kadar izlettiğim şovlar nasıldı? Zevk aldın mı? "
Konuşacak hali kalmamıştı bile yarışmacısının. Konuşabildiği kadar konuştu sadece. " Deli... Piç. "
" Merak etme daha fazla zevk almanı sağlayacağım... " Mırıldandı ve odanın kenarında duran aynayı güzel hizmet için Jungwon'un karşısına getirdi.
" İnsanlar seni izlerken, sen de kendini izleyebilirsin. Eminim büyük zevk verecektir. O gün istediğini alamamıştın. "
Tek ölümü bekliyordu elleri kolları bağlı çocuk. Zaten başka seçeneği yoktu da.
Benzini aldı ve yarışmacısına doğru yavaşca yürüdü. Benzinle şekiller çizerken en sonunda Jungwon'un ayaklarına döktü benzini.
Yavaşca yukarıya çıkartıp tüm bedeninin benzinle kaplanmasına izin verdi. Son kalanı da Jungwon'un ön kısmına doğru döktü.
Böyle bir ölümü hiç düşünmemişti, korkudan çırpınmaya başladı. İpler yüzünden yapamıyordu da tabi...
Cebinden çıkarttığı çakmakla bir süre oynadı soluk tenli, sonra da çakmağı yerdeki benzine fırlatıp oradan ayrıldı.