•••
Kendini çok mutlu hissediyordu küçük. Performansını tüm jüriler beğenmişti, üstelik büyüğü de performans sergilemesinden hemen sonra gelip sarılmıştı ve iltifat etmişti. Jürilerden çok Onun beğenmesine mutlu olmuştu.
İçi içine sığmıyordu sanki.
Odasında sevinç gösterileri yaparken yanlışlıkla komodine çarpıp birkaç figürünü devirmişti. Hemen geri düzeltip daha sakin olmak adına uyardı kendini.
Daha olgun olmalıydı, daha söz dinler olmalıydı ki insanlar onu arasına alsın.
Yatağına uzanıp çalışma saatini bekledi bir süre. Bu sırada büyüğü Onun yanına gelmişti.
Birlikte uzanmayı teklif edince asla yapmayacağı gibi reddetmedi O'nu. Hemen kolları arasına girip boynuna gömüldü büyüğünün.
O'nun güzel kokusunu çok seviyordu. Kendisini mutlu ediyordu bu koku.
Büyüğü de O'nun zaafını bildiği için daha sıkı sarılıp iyice kendine yanaştırdı küçüğü. Daha az önce odasında dayak yememiş gibi acısını bastırıp küçüğünü sarmalıyordu.
"Hyung seni çok seviyorum."
Büyük olan gözlerinin dolduğunu hissetti. Bu cümleyi sonsuza kadar duymak için her şeyi göze alabilirdi. Minik bedeni her şeyden korurdu bu cümle için.
Saçlarını okşayıp dudaklarını bastırdı aralarına. Saç telleri içinde ki yaralar geçmeye başlamış gibiydi. Bu yaraları görünce kendine kızıyordu.
"Bende seni seviyorum Riki."
Küçük kollarını büyüğünün boynuna dolayıp göğsüne uzandı. Kendini güvende hissediyordu. Aynı şekilde büyükte güvenli alanındaydı. Elinde olsa O'nu da alıp bu bataktan çıkar ve hep sımsıkı sarılırdı.
"Çok değil mi?"
Ağlamaklı gelen sesle korkmuştu. Gerçekten de alıngan bir çocuktu Riki.
"Çok seviyorum Riki."
Küçük başını sallayıp gözlerini kapattı. Çalışmaya kadar burada uyumak istiyordu.
...
"Hadi ama Riki. Bir oyun oynayamayacak kadar ezik misin?"
Küçük pratikten yeni çıkmıştı ve terden bayılmak üzereydi. Hemen odasına gidip duş almak istiyordu sadece.
Ama önündeki çocuk O'na engel oluyordu. Kendisiyle oyun oynaması için diretip durmuştu.
"Hem Heeseung da sever bu oyunu. Eğer öğrenirsen Onunla oynarsın."
Küçüğün şimdi dikkatini çekebilmeyi başarmıştı işte. Büyüğünün isminin geçtiği her şey ile ilgilenirdi.
Hemen başıyla onayladı. Hyung'u O'nunla da oyun oynayıp mutlu olacaktı öğrenirse.
"Tamam Nicholas Hyung."
Genç çocuk küçüğün kolundan tutup tuvaletlere sürükledi. Küçük bunu hiç sorgulamamıştı bile. Heeseung Hyung'una sürpriz yapacaktı.
Birlikte bir tuvalet kabinine girdikten sonra Nicholas kapıyı kilitlemişti.
"Şimdi elini iyi çalıştırman gerek tamam mı?"