HERKESE SELAM AŞKLARIMMMMMM
Yeni bir bölüm ile yeniden karşınızdayımmmm
Aslında şuan da (26.08.2023) daha ilk 9 bölümü yayınladım ama 16'yı yazıyorum aslında bunun amacı biraz da okullar açılınca bölümler aksamasın diye siz bunu muhtemelen Ekim de falan okuyor olacaksınız.
Bugün (12.11.2023) 19 bölümü anca yazabildim ve maalesef şuan yazamıyorum resmen ilhamım gitti 🥺🤧
Bugün (17.11.2023) sonunda bu bölümü atmaya vakit bulabildim. Tatilde bile boş vaktim yok arkadaş 🥲🥲🥲
Her neyse yeterince konuştum size iyi okumalar o zamannnnn
Bölüm Şarkıları:
Yaşlı Amca / İstanbul Beyefendisi
Yüksek Sadakat / Seninle - Mavi
(Şarkının adı Seninle - Mavi olarak geçiyor Spotify da yani tek şarkı canlar iki şarkı değil)Yazarın Ağzından...
"Sakar kızım benim." diye mırıldandı. O ne kadar duyulmadığını sansa da telefon Kamelya'nın elinde olduğu içimn duymuştu ve bir anda donup kalmıştı.
Esma, Kamelya'ya seslendi ama cevap alamadı. Birkaç saniye sonra Kamelya annesine döndü,
"Anne gerçekten bir şeyim yok! Evet düştüm ama bilerek olmadı ki, hem gerçekten oturmaktan canım sıkılmıştı ben de biraz kalkmak istedim." dedi. Esma biraz durup düşündükten sonra kızını haklı buldu. Yatakta dura dura canı sıkılmıştır tabi diye düşündü içinden.
"Tamam bir şey demiyorum ama dikkat et." dedi. Mirza ise telefondan konuşmalarını dinliyordu. İçeriden Asım seslenince Esma kızına döndü,
"Neyse şimdi gidiyorum ama sonra konuşacağız."
"Tamam anne."
"Bak dikkatli ol yavrum!"
"Dikkatli olacağım sultanım söz."
Esma, Kamelya'nın saçlarını okşayıp Asım'ın yanına gitti. Kamelya da telefonu tekrar kulağına götürdü.
"Alo?"
"Buradayım. Zaten hep buradaydım ve hep de olacağım. Sen istediğin müddetçe."
(Yazarınız şuan kendi yazdığı karakter ile aşk yaşıyor çaktırmayın)
Kamelya gülümsedi. Şuan da tatlı tatlı flört ediyorlardı ve bu Kamelya'nın çok hoşuna gidiyordu.
"Ama sen böyle diyerek bana zaman vermiyorsun ki, resmen gel beni sev diyorsun." dedi gülerek.
Mirza da güldü ve "Ben ikisine de olur diyorum." dedi.
"Çünkü ikisi de senin işine geliyor! Ben karar veremiyorum."
"O zaman neden zamana bırakmayı denemiyorsun? Beraber zamana bırakalım nasıl olsa her türlü birbirimizi bulacağız."
"Kendinden çok emin konuşuyorsun. Ya ben seni sevmezsem?" Mirza hiç bu yönden düşünmemişti Kalbine bir taş saplandı sanki. Kamelya da aslında dediğine pişman olmuştu.
"O zaman sen yoluna ben yoluma. Ama denemeden bunu bilemeyiz."
"Tamam deneyelim." dedi birden Kamelya. Mirza bunu demesini beklemiyordu.
"Nasıl yani şimdi birbirmizi tanımayı ve flört etmeyi mi deneyeceğiz?" dedi saf saf, çok şaşırmıştı.
"Evet tam olarak onu deneyeceğiz." dedi Kamelya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirza'nın Kalbinde Açan Kamelya
Teen FictionMirza'nın Kalbinde Açan Kamelya, Kamelya bir bitki türüdür ve Mirza'nın kalbinin derinliklerinde bir yere kök salmıştır. O bitkiye, o isme kalbinde can vermiştir Mirza. Kamelya, Mirza'nın kalbinde açmış bir çiçektir. "Kamelya'm kalbimde açan çiçeği...