9. Bölüm: Yemek

94 20 123
                                    

HERKESE SELAMMMMMM

Yine medyaya Spotify - Mirza'nın Kalbinde Açan Kamelya Şarkı Listesini koymadım ulaşmak isteyenler önceki bölümlerden ulaşabilirlerrrrr <3  (ilk 6 bölümde medyada Spotify kodu yer alıyor)

Yeni bir bölümü ile karşınızdayımmm umarım beğenirsiniz <3

Okuduğunuz tarihleri şuraya alayım >

Bölüm Şarkıları:
Duman - Yürek
Sezen Aksu - Haydi Gel Benimle Ol

Yazarın ağzından...

"Tamam bu seferlik kuymak uğruna alınmıyorum ama bir dahakine bu kadar yumuşak davranmam haberiniz olsun."

Bunu demesi üzerine üçü birden tekrardan kahkaha tufanına tutuldular. Kamelya ne kadar güzel bir aileye sahip olduğunu ve onlar ile ne kadar mutlu olduğunu bir kez daha anlamış oldu. Kahkahalar eşliğinde kahvaltılarını yapmaya devam ettiler.

Kahvaltı bittikten sonra Kamelya evden çıkmıştı. Gidip teslim etmesi gereken 2 tane çizim projesi vardı ve eğer bir gün bile geciktirirse ona çok fazlaya mâl olacağını biliyordu. Şirketin kapısına yöneldi oradan geçtikten sonra üstüne son bir kez çeki düzen verdi. Yaz ayındalardı. Dizüstü, beyaz ve çiçekli bir elbise giymişti.

İçeri adımını atar atmaz bölüm müdürünün yanına gidip çizdiklerini gösterdi, o onayladıktan sonra CEO'nun odasına gidip kapıyı tıkladı. Beyazıt (CEO) ise içeride uzun yıllardır arkadaşı olan Mirza ile hem sohbet ediyor hem de hafiften toplantı yapıyordu.

"Gel." Sesini duyunca içeri girdi Kamelya. Girmesine girdi ama girdiğinde şok içinde kaldı. Sabah bu adamı böyle bırakmamıştı ki bir anda iyileşip buraya toplantıya gelsin? Anlamaz gözlerle ile Mirza'ya bakmaya başladı. Mirza bir şey yok der gibi gülümsedi ama Kamelya buna inanmadı. Tek bir günde mucizevi bir şekilde iyileşmesini beklemiyordu. O bunları düşünürken Beyazıt çizimleri onayladı hatta onaylamakla kalmayıp Mirza'ya gösterdi.

"Bu reklamını yapmanızı istediğimiz otelin çizimi."

Mirza gülümseyerek onayladı ardından bana döndü,

"Kamelya gel." Diyerek koltukta yanındaki boşluğa iki defa vurdu. Beyazıt bu yakınlıklarına şaşırmış gibi duruyordu.

"Siz tanışıyor musunuz?"

"Uzun hikaye."

Beyazıt, Mirza'nın cevabına karşılık başını salladı ve onaylayan mırıltılar çıkardı. Mirza, Kamelya'ya döndü,

"Sen burada mı çalışıyordun?"

"Evet burada çalışıyorum."

Beyazıt söze girdi "Hatta bizim şuan da çoğu çizimimizi yapan mimarımız o. Daha doğrusu önemli projeleri genelde ona veriyoruz."

Mirza'nın Kalbinde Açan KamelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin