Herkese merhabaaaaa yeni bir bölüm ile karşınızdayımmm
Bu sefer medyaya Spotify - Mirza'nın Kalbinde Açan Kamelya Şarkı Listesini koymadım ulaşmak isteyenler önceki bölümlerden ulaşabilirlerrrrr <3
Bölüme başlamadan önce şuna açıklık getireyim Esma, Kamelya'nın annesi Asım ise Kamelya'nın babası arkadaşlar
Bölüm Şarkıları:
Dolu Kadehi Ters Tut - Gitme
Onur Can Özcan - İntihaşkOkuduğunuz tarihleri buraya alalimmmm
İyi okumalar aşklarım ❤️
Yazarın ağzından...
"Tamam Lale ben seni bırakayım mı evine kadar?"
Lale hastane çıkışında onu bekleyen askerlere baktıktan sonra,
"Gerek yok sağol Mirza." Dedi.
Mirza ve Kamelya'ya el sallayıp oradan ayrıldı. Kamelya annesinin odasından çıktığını görünce hemen yanına koştu.
"Anne ne yapıyorsun? Serumun bitti mi? Biraz daha dinlenseydin niye çıktın!"
Esma kafasını iki yana sallayıp kızına baktı.
"Biraz sakin mi olsan Kamelya? Kızım baban aşağıda ameliyattayken ben nasıl burada yatarım? Hem serum bitti iyiyim gerçekten."
Kamelya annesini şöyle bir süzdü ve hemen ona sarıldı. Ona bir şey olacak ve bir daha onu göremeyecek diye çok korkmuştu.
"Bir daha bayılıp beni korkutmak yok, ödüm koptu haberin var mı?"
Annesi hafif bir tebessüm yerleştirdi dudaklarına.
"Tamam anne (!) Nasıl istersen"
Kamelya annesinin dediğine gülüp hafif omzuna vurdu.
"Hadi babamın yanına gidelim." Dedikten sonra Mirza'ya döndü sonra tekrar annesine döndü ve,
"Anne tanıştırayım bu Mirza arkadaşım."
Dedi annesi ilk başta ikisini de şöyle bir süzdü arkadaş olduklarına pek emin olamamıştı ama başını sallayıp.
"Memnun oldum evladım." Dedi. Mirza da aynı şekilde cevap verdi ve aşağı yöneldiler. Kamelya, annesine stresini belli etmemek için çok uğraşıyordu. Annesi Kamelya'nın stres olduğunu fark ederse kendisi daha çok stres olurdu ve Kamelya da bundan korktuğu için belli etmeden yürümeye çalışıyordu.
Esma fark etmese de Mirza fark etmişti stres olduğunu. Kamelya'nın koluna elini koydu ve hafifçe sıktı. 'Yanındayım' dermiş gibi. Kamelya gülümsedi, azıcık yana kayıp Mirza'ya yaslandı. Esma ise aceleyle eşine, hayat arkadaşına doğru gidiyordu.
Doktorlar ameliyattan çıkmışlardı, Esma koşarak yanlarına gitti ve eşinin nasıl olduğunu sordu. Doktor konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirza'nın Kalbinde Açan Kamelya
Roman pour AdolescentsMirza'nın Kalbinde Açan Kamelya, Kamelya bir bitki türüdür ve Mirza'nın kalbinin derinliklerinde bir yere kök salmıştır. O bitkiye, o isme kalbinde can vermiştir Mirza. Kamelya, Mirza'nın kalbinde açmış bir çiçektir. "Kamelya'm kalbimde açan çiçeği...