Yine medyaya Spotify - Mirza'nın Kalbinde Açan Kamelya Şarkı Listesini koymadım ulaşmak isteyenler önceki bölümlerden ulaşabilirlerrrrr <3 (ilk 6 bölümde medyada Spotify kodu yer alıyor)
Yeni bölüme hepiniz hoş geldinizzzz umarım beğendiğiniz bir bölüm olurrrr ♡♡
Bakım aynı hafta içinde 2 tane (diger bölümlere göre) uzun bölüm attım kıymetimi bilirin KSBYKSBKWBDK
Okuduğunuz tarihleri buraya bırakabilirsiniz :)
Hepinizin hayallerine kavuşması dileğiyle...
Bölüm Şarkıları:
Gece Yolcuları - Meyhaneler Sen
Yaşlı Amca - Sabaha KadarYazarın ağzından...
"Gitme tamam mı?" dedi. Kamelya kafasını salladı.
"Sana söz ben senden hiç gitmeyeceğim."
Mirza gülümsedi ve kafasını yastığa geri koydu. Kamelya odadan çıkacaktı ama içi el vermemişti bu yüzden gidip Mirza'nın yanına, yere oturdu. Mirza gözünü açıp,
"Gel yatağa otur yerde üşürsün" deyince yatağa Mirza'nın onun için açtığı yere oturdu. Mirza çekingence,
"Dizine yatsam?" Dedi, Kamelya kafasını salladı. Mirza dizine yatınca onun saçlarını okşadı bir yandan da telefondan annesini arıyordu.
"Alo sultanım."
"Noldu yavrum?"
"Ben bugün Mirza'da kalabilir miyim?"
Telefondan bir kaç küçük öksürük sesi geldi. Mirza gözlerini Kamelya'ya çevirdi, boncuk boncuk onun suratına bakıyordu.
"Niye yavrum?"
"Anne, Mirza biraz rahatsızlanmış, biliyorsun bana çok yardımı dokundu."
"Haaa öyle mi ver bakayım Mirza oğluma telefonu."
Kamelya telefonunu sesini kapatıp
"Annem seni istiyor konuşur musun?"Mirza halsizce kafasını salladı, Kamelya telefonu Mirza'nın kulağına doğru tuttu.
"Alo?"
"Alo Mirza oğlum nasılsın iyi misin?"
Mirza hafif bir tebessüm etti.
"İyiyim efendim sadece biraz rahatsızlandım başımı kaldıracak halim yok."
Esma başını iki yana salladı. Mirza'nın sesi gerçekten çok halsiz geliyordu.
"Efendim değil Esma Teyze diyebilirsin. Şimdi Kamelya'ya söyle sana nane limon kaynatsın bir de çorba içirsin. İyice dinlen tamam mı?"
"Tamam Esma Teyze çok sağol."
"Sende sağol yavrum, Kamelya'ma söyle kalabilir orada ama yarın gelmek şartıyla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirza'nın Kalbinde Açan Kamelya
Roman pour AdolescentsMirza'nın Kalbinde Açan Kamelya, Kamelya bir bitki türüdür ve Mirza'nın kalbinin derinliklerinde bir yere kök salmıştır. O bitkiye, o isme kalbinde can vermiştir Mirza. Kamelya, Mirza'nın kalbinde açmış bir çiçektir. "Kamelya'm kalbimde açan çiçeği...