12. Bölüm : Kan

67 11 74
                                    

Herkese selam canlarım yeni bölüme hoş geldinizzzz

Okuduğunuz tarihleri buraya alayımmm

Okumaya başlamadan önce kenardaki yıldıza basıp oylarsanız çok sevinirimmmm <3333

Bölüm Şarkıları:
Mavi Gri - Altüst Olmuşum
Gece Yolcuları - Neden?

Yazarın Ağzından...

Kamelya arkadaşlarına gülümseyip dışarı kahve almaya çıktı. Kaldırımdan yürümeye başladı ta ki üstüne sıçrayan kana kadar. Kamelya elindeki telefonu ve Mirza'nın ona verdiği çiçeği düşürdü, orada kalakaldı. Karşıdan karşıya koşarak geçen çocuğa araba çarpmıştı. 

Çocuk kedinin peşinden koşuyordu ve birden karşıdan gelen araba kontrolünü kaybedip küçük oğlana çarpmıştı. Oğlan ne olduğunun farkında olmadan kendini havada takla atarken bulmuştu. Yere çok sert çarpmıştı ve bilincini kaybetmişti. Onun kanı da Kamelya'nın üstüne sıçramıştı. 

Etraftakiler çocuğun yanına koştular. Herkesde bir telaş hakimdi, ambulansı aradılar. Ortalık savaş alanı gibiydi; bağıranlar, koşuşturanlar, kan görüp de bayılanlar herkes bir şeyler yapıyordu. Kamelya olayın yeni farkına varabilmiş olacak ki yüzüne gelen kanı elinin tersi ile sildi ve çocuğa doğru koştu. 

Araba şoförü arabanın hakimiyetini kaybettiği için sadece çocuğa çarpmadı, arabayı da bariyere çarptı ve kendisi de ağır yaralandı. Olay yerine intikal eden ekip ve sağlık görevlileri araba patlamadan hemen önce şoförü çıkattılar. Hastaneye götürdüler. 

Oradaki bir sağlık görevlisi Kamelya'nın üstündeki kanı görünce yanına geldi.

"Bir şeyiniz var mı? Size de mi çarptılar?" diye sordu. Kamelya kafasını iki yana salladı. Kendini biraz toparlayıp konuşmaya başladı,

"Çocuğun kanı üstüme sıçradı." dedi sesi hafif titreyerek. Karşısındaki sağlık personeli, Kamelya'nın çok korktuğunu anlamıştı.

"Gel korkmuşsun belli, sana da bir sakinleştirici versinler. Bir de kolunda bir çizik var." deyip eli ile çiziği gösterdi.

Kamelya, kadının gösterdiği yere bakınca bir cam kesiği ile karşılaştı ancak nasıl olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Kesik çok derin olmasa da fazlasıyla kan akmasına sebep oluyordu. Kadın elindeki bez ile orayı sarıp sıktı ardından eli ile boş olan öbür ambulansı gösterdi,

"Gel sana da bir baksınlar." Kamelya mecburen kafasını salladı ve kadının onu ambulansa götürmesine izin verdi. Hastaneye gittiklerinde Kamelya'ya pansuman yaptılar. Kan durmasaydı dikiş atmak zorunda kalacaklardı ancak kan durduğu için dikiş atmadılar ve orayı sardılar. Kamelya'ya bir serum verdiler ve serum bitince gönderdiler ancak o sırada herkes Kamelya'yı arıyordu.

Kamelya'nın telefonu orada kalmıştı bu yüzden kimse ona ulaşamamıştı. Esma ve Asım kaza olduğunu duyunca bir de üstüne kızlarının telefonunun orada bulunduğunu öğrenince çok telaş yapmışlardı.

O telaşla şirketin altını üstüne getirmiş ve sonunda karşı apartmanın güvenlik kamerasından Kamelya'nın ambulansa bindiğini görmüşlerdi.

Araştırıp o hastaneyi bulmuşlardı, onlar tam hastaneye girerken Kamelya da hastaneden çıkıyordu. Koluna baktığı için annesigili görmemişti.

"Kamelya!" Esma'nın seslenmesi üzerine Kamelya annesine döndü. Annesi ise ona doğru koşuyordu.

"Bir yerinde bir şey var mı kuzum, Niye kolunu tutuyorsun!?" dedi. O telaşla yanlışlıkla Kamelya'nın kolunu tuttu. Kamelya hafif bir tonda bağırınca kolunu bıraktı.

Mirza'nın Kalbinde Açan KamelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin