Sahil

692 53 149
                                    

Sabaha her zaman ki mutlu enerjim ile başlamıştım.Telefonuma uzandım ve elime aldım.Saatin erken olduğunu görünce hafif tatlı bri gülümseme bıraktım.Rahatça hazırlanabilirdim.Mesajlarıma girdim ve Ji-woo'dan bir mesaj geldiğini gördüm.

JiwJiw

JiwJiw
Jisung uyandın mı?
Günaydın:3
Bu sabah önce sahile uğrayalım mı öyle geçeriz okula ne dersin?
Gelirsen kaykayını almayı unutma bende patenimi alıcağım
Neyse şimdi evden çıkıyorum görüşürüz

Siz
Geliyorum Ji-woo
Bekle bakalım :^

Üzerime salaş bir şeyler giyindim ve evden çıktım.Kaykayım sayesinde hızlıca sahile varmıştım.Etrafa bir süre bakındım fakat Ji-woo'yu göremedim.Arkamdan tanıdık bir ses gelince sese doğru baktım.

Ji-woo
-Gelmişsin sevindim.

Jisung
-Evet benim en yakın arkadaşım çağırır da ben gelmez miyim?

Ji-woo
-Tamam şımartma beni lütfen.

Jisung
-Peki öyle olsun hıh.

Şakalaşarak biraz vakit geçirmiştik.

Ji-woo
-Hey! Jisung fotoğrafımı çeker misin?

Jisung
-Tabiki de.

*Tanrısal bakış*
Jisung Ji-woo'nun telefonunu aldı ve uzaklaşarak güzel bir fotoğraf çekti.Ji-woo bir kaç kez tekrardan çektirse de yine de hoşuna gitmişti.Saat dokuza geldiğinde yavaştan okula geçtiler.Ji-woo hemen Jisung'un çaprazında bulunan sırasına yerleşti.Eşyalarını çıkardı ve önceden bir kaç not okudu.Jisung ise derse başlamadan önce yaptığı dinlenme aktivitesini yapıyordu.Şarkı dinlemek.Şarkı onun için hayattı.Onsuz hiç bir şey yapamazdı.Zaten bir yandan da yarı zamanlı idol olmak içinde çalışıyordu.Şarkı dinlerken gözlerini kapatıp yeni kareografisi için yeni hareketler düşünüyordu.Sınıfa öğretmenin girmesi ile herkes saygı amaçlı ayağa kalkmıştı.Bazı öğrenciler kalkmayıp sadece sıralarının üzerine kafalarını koyuyorlardı fakat Ji-woo ile Jisung saygılarından dolayı hemen ayağa kalkarlardı bu yüzden en sevdiği öğrenciler onlardı.

*Jisung'un ağzından*
Tüm ders boyu güzelce notlar almıştım bu notlar tüm ders çalışma isteğimi yerine getiriyordu.Zil çaldığında Ji-woo heyecanlı ve tatlı bir şekilde yanıma gelmişti.

Ji-woo
-Çıkışta beraber dondurma yiyelim mi?

Jisung
-Bugün senin en sevdiğin şeyleri yapma günün falan mı?

Ji-woo
-Evet aslında ayda bir gün belirledim kendime bugünde modum çok yüksek ondan dolayı.

Jisung
-Çok beğendim tamam beraber yeriz o zaman sonra da bizim fotoğraf kabinine gidelim her yıl yeniliyorduk fotoğrafımızı.

Ji-woo
-Olur çok sevinirim.

*Ji-woo'nun ağzından*
Özür dilerim Jisung.Özür dilerim.Özür dilerim.

Jisung
-Ya hemen zil çaldı bu nasıl zil?

Ji-woo
-Of,of gerçekten.

*Tanrısal bakış*
İkisi de sırasına geçti ve son derse kadar heyecanlı bir şekilde beklediler.Tenefüslerde yaptıkları tatlı buluşmalar onları daha çok heyecanlandırıyordu.Son ders bittiğinde ikisi de acele etmedi sakince hazırlandılar.Acele etmek onlara göre değildi.Ne kadar sakin yapılırsa o kadar iyi olurdu.Tekrardan beraber yanyana gelip çıkmışlardı.İlk başta Ji-woo'nun dediği dondurmacıya gitmişlerdi.

Zorbalık >•Minsung•<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin