"Harry?"
Oğlan kavradığı kapı kolundan hızlıca elini çekerken James çatık kaşlarıyla çocuğa baktı."Ne arıyorsun?"
"Odada mı?"
Bir eliyle arkasında duran kapıyı gösterdi. James yüzündeki ifadeyi bozmadan başını onaylarcasına salladı."Neville..birkaç eşyasını unutmuş. Klasik öyle değil mi?"
James birkaç adımda oğlunun omzunu kavradı. Kapının kolunu kavrayıp kapıyı açarken Jamesin yüzüne oldukça benzer bir ifadeyle odaya bakınıyordu."Bulabilir misin yardım edeyim mi?"
Harry,temiz odanın tüm köşesinde zümrüt yeşili gözlerini gezdirirken dudaklarını birbirine bastırdı. Şaşkınlığının verdiği ile uzunca bir süre öylece dikildiğini farkedemedi."Bu yardım et mi demekti?"
James odaya geçerken Harry hızla dudaklarını araladı."Ha,evet sanırım yani halederim"
James kitaplığa uzanmış bir şekilde sordu."Neyi arıyoruz?"
"Sihri benlik..ve tabii 7'den 70'e Iksir Kuramı."
James ela gözleriyle çıktığı ufak turla asasını kavradı. Kitapları çağırırken Harry masanın altından çıkanlarla şaşkınlığından kurtularak sırıttı."Vay canına gerçekten unutmuş"
James elindeki iki kalın kitapla yüzündeki sırıtışa izin verdi."Neville'nin unuttuğunu söyleyip aradığın kitapları unutmuş olmasına nasıl şaşırıyorsun?"
Harry yüzünün yandığını hissederken hızla ekledi.
"Unuttuğu yeri hatırlamasına şaşırırdım"
James arkasında Harry'i sürükleyerek odadan çıkarken her tarafa hâlâ bakınmakta olan oğluna kıkırdadı. Harry başını kaldırarak adama bakındı."O kadar da komik değildi."
"Komik olan,babanın kim olduğunu unutman"
Harryin omzundan kavrayıp merdivenleri aşarken devam etti
"Ben birseyin bulunmasını istemiyorsam,ki istemiyorum, o şey bulunmaz""Bu kadar mı önemi var?"
"Sandığından daha fazla önemli."
Harry babasını taklit ederek kıkırdadı ve söz aldı."Bazen oğlunun kim olduğunu unutuyorsun"
Dedi ve ekledi.
"Yanımda böyle konuşurken ben daha da hırslanabiliyorum,ki hırslandım,o şey saklı kalmaz."James başıyla onayladı ve gözlerini kıstı.
"Hogwarts'a gitmiyor olsaydın seni ciddiye alabilirdim""Bir daha dönmeyecekmişim gibi konuşmasaydın seni ciddiye alabilirdim"
James sırıtırken vitrine uzandı ve iki paltoyu da çekip çıkardı. Harry kendi paltosunu babasının elinden alıp üzerine geçirirken konuşmak icin dudaklarını araladı."Gidiyorum ama bu iş burada bitmedi "
James paltosuna sıkı sıkı sarılırken baştan savarcasına hıhladı ."Derslerine ve maçlarına odaklanmalıyken kafa yorduğun şeye bak''
James Harryle cisimlenme sınırına doğru yürümeye başladılar."Bir insan mıydı?"
James gözlerini kısarak adımlarını atarken söz aldı."Sana eski sevgilimin azılı bir suçlu olduğunu ve bunu bakanlıktan saklıyor olduğum için evimde tutuğumu söylersem bana inanır mısın?"
"Baya iyi sallıyorsun "
James ince bir şekilde hıhlarken Harry ekledi.
"Sadece azılı ve onu sakladığın kısmına inanırım""Sana dürüst oldum "
Jamesin omuzlarını silkmesi ile Harry kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captivus? /Jegulus
General Fiction~Uzun bir aradan sonra ortaya çıkan küçük Black bir çatışmada ağır yaralanır. Tek çaresi en yakınında bulunan eve sığınmak olurken onu izleyen bir çift ela gözden habersizdi. Bir an önce kendine gelip yıkık dökük harabe evden çıkmalıydı ~Regulusu te...