Меґан прокинулася від телефонного дзвінка.Ледь прокинувшись,вона зрозуміла,що лежить на землі,поруч так само спить сестра а на дворі уже вечір.Половину дня жінка проспала.Меґан трохи привстала щоб дістати з задньої кишені свою мобілку.Телефонував їй Алек.З одного боку,Меґан порадувалася,є нові подробиці щодо вбивства.А з іншого-вона ще не була готова почути їх.Але остаточно прокинувшись вона скоріше вийшла з спальні до ванної кімнати щоб не розбудити сестру.Піднявши слухавку вона почула збентежений голос Алека.
-Меґан,ти як?
-В порядку.
-А як Вітні?Їй напевно дуже важко.
-Так,вона не в найкращому стані.Але ми з Пітером робимо все можливе для її комфорту,хоч і самі як тряпки.Краще розкажи що там з вбивством.
-Кхм...-Прокашлявся Алек.-Тут все так заплутано.Ми самі ледь розбираємося.
-Щодо чого?
-Гаразд,якщо хочеш почути то розповім все з самого початку.Стеллу знайшов один чоловік, який гуляв зі своєю собакою,точніше це собака знайшла.Він сидів на лавиці поки собака бігала,вона довго не поверталася і хазяїн-Бен Іствуд,так його звати-побіг за собакою.Ну,і прибіг на місце вбивства,де його собака розкопувала ту могилу.Як ти пам'ятаєш,то вона знаходиться ближче до дороги і дивно що інші не знайшли її,ця яма мала б привернути багато уваги.До речі,Бен як тільки но зайшов до парку побачив ту грудку землі і вона йому здалася дивною,але він не придав цьому багато уваги.Так ось,він прийшов уже на розкопану могилу вона,як ти побачила,не була глибокою тож це не заняло багато часу.І виявив там тіло дівчини.Чоловік не на жарт перелякався,й зараз сидить в кареті швидкої і заїкається як його про щось розпитують.
-І це все що ви дізналися за такий час?
-Та ні,звичайно.Це вже було відомо коли я прийхав,а найцікавіше далі.Було виявлено що вбивство було не скоєно там де лежить тіло.Ми виявили,що вбили Стеллу в середині парку,там знайшли калюжу крові.
-Боже,то він тягнув її половину парку.І що,це ніхто не побачив?Хіба немає якихось свідків які гуляють по нічному парку?Це ж просто неможливо,хтось мав побачити!
-Згоден це дуже дивно.Але хіба незвичайність лише у свідках?
-Він хотів щоб її знайшли...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Детектив Кроуфорд
Mystery / ThrillerВ парку Говфілд-Сіті стається жахливе вбивство.Виявлено понівечене тіло дівчини.Прийшовши на місце вбивства, детективка Кроуфорд виявляє, що мертва дівчина-її племінниця.Чи знайде вона вбивцю?Помститься йому?Та чи зможе жінка зрозуміти, що цей вбивц...