Підбігши,Меґан застала Льюїса який сперся на капот своєї машини та схрестивши руки запитав:-Не очікував що знайду тебе тут.Обшукав всі місця де б ти могла перебувати а ти тут,у парку неподалік.Знову обвела мене,як дурня навколо пальця.
-Я не зникала щоб мене розшукувати.
-І що ж тут такого цікавого відбувається?-Льюїс заглядав Меґан за спину щоб розгледіти більше того,що відбувалося позаду неї.
-Льюїсе,якщо хочеш щось сказати то кажи мені зараз і у вічі.
-Ну,я прийшов сюди щоб поговорити з твоїм другом.
-Його тут немає.Ти помилився.
-А це хіба не він спостерігає за нами?
Обернувшись Меґан побачила як Алек справді зацікавлено спостерігав за їхньою розмовою.Чорт.
-Меґан,тебе не вчили що брехати дуже погано?-Він боляче схопив її за руку.
-Відпусти,Льюїсе.Мені боляче.Крім того,я на роботі припиняй уже цей цирк і їдь додому.
-Повторю ще раз.Я прийшов сюди поговорити з твоїм дружком!Якщо ти не хочеш привести його до мене то я сам пійду.
-Льюїсе,стій.Ти не посмієш втручатися у нашу роботу.-Вона закривала собою проходи до парку.Вона не хотіла щоб Льюїс бачив всю ту метушню навколо вбивства її племінниці.Вже була ситуація коли він прийшов на місце розслідування.По місту гуляли жахливі чутки.Зараз це було б дуже недоречним.
-Меґан,перестань зі мною гратися і пропусти мене до нього.Я йому покажу як це лізти бо чужих жінок.
-Ні до кого він не ліз.Не мели дурниць і їдь додому!
Вона відчула сильний удар по її лівій щоці.Льюїс дав їй ляпаса.Щока Меґан сильно пекла,а її губа кровоточила.Вона схопилась за щоку руками гадаючи,що це допоможе.Льюїс тільки потворно посміхнувся і стряхнув своєю рукою.
-Гадаєш,я ганчірка якась?Забула з ким розмовляєш,жінко?Це ти йому можеш розказувати такі казочки,але зі мною таке не пройде.-Залишивши жінку саму він пішов до Алека,склавши свої руки в передні кишені.
Алек теж йшов на зустріч Льюїсу,правда не з такою впевненістю як її чоловік.На його обличчі читалася злість,а руки були стиснуті в кулак.Коли Алек підійшов на достатню відстань до Льюїса,він з усієї сили та злості зарядив кулаком у його щелепу.Навіть почувся легенький хруст.Від неочікуваності Льюїс захитався,його самовпевненість достатньо так похитнулася.Нарешті вибравши з кишень руки,Льюїс почав невдало розмахувати кулаками.Все ж таки удар держав Алек.З кожним його ударом Льюїс хитався,його кров летіла в сторони.Алек хотів його добити.Меґан розгублено стояла збоку спостерігаючи за цією бійкою.Напевно,треба було їх розбороняти,але Меґан боялася.Стояла у стороні,як маленька беззахисна дівчинка,шукаючи допомоги.У самий розпал бійки підбіг Андерсон і почав їх розбороняти.Меґан була дуже рада.Хоч хтось їх зупинить,щоб Алек не добив Льюїса.Хоч її чоловік того і заслуговував,Меґан було б дуже шкода Алека,який сів би за ґрати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Детектив Кроуфорд
Mystery / ThrillerВ парку Говфілд-Сіті стається жахливе вбивство.Виявлено понівечене тіло дівчини.Прийшовши на місце вбивства, детективка Кроуфорд виявляє, що мертва дівчина-її племінниця.Чи знайде вона вбивцю?Помститься йому?Та чи зможе жінка зрозуміти, що цей вбивц...