Меґан прокинулася у ліжку Алека.Поряд його не було,тож жінка встала і пішла на кухню попити води.Тільки но вийшовши з кімнати вона побачила Алека,який готував сніданок.На ньому були тільки боксери та невеличкий фартушок.Меґан тихо підійшла ззаду й обійняла його.
-О,хтось уже прокинувся?Доброго ранку,Меґан.-Він відірвався від плити тільки для того,щоб поцілувати жінку.-Виспалася?
-Ніколи так солодко не спала,як сьогодні.-Посміхнулася Меґан.Вона помітила рану,яка тяглася по всій його правій долоні.-Де ти вже встиг порізатися?
-Коли прибирав осколки вчорашньої розбитої чашки то поранився.
-Я була трохи необержна.-Зашарілася Меґан.-А що ти готуєш?
-Сьогодні на сніданок у нас панкейки.-Він переклав їх зі сковорідки на тарілки й поставив на стіл.-У холодильнику є полуниця,будеш?
-Звісно.-Меґан одразу сіла за стіл і поки Алек викладав на тарілки ягоди,вона сказала:-Я так зголодніла!-Вона одразу ж накинулася на їжу.
Алек спокійно сів і повільно жуючи поглянув на свій наручний годинник.
-Через 30 хвилин восьма ранку.Нам треба на роботу.Встигнеш одягнутися?
-Звичайно.-Доїдаючи останній панкейк і закусивши після нього полуничкою,Меґан встала зі стола й помила свою тарілку.-Дякую,Алеку.-Вона підійшла до нього і поцілувала у щічку.-Коли не будь прийду до тебе на майстер-клас.А зараз побіжу одягатися.-Повернувшись до спальні після солодкого сніданку,Меґан провела свою ранкову рутину,одягла вчорашній костюм і вийшла до Алека,який встиг одягнути свою білу сорочку з підкоченими рукавами та чорні штани поки Меґан була у ванній.Він дивився у свій смартфон,проте піднявши свою голову до Меґан,його очі заблищали.
-Ти сьогодні дуже гарна.-Зробивши комплімент,він мило усміхнувся.На його щоках з'явилися ямочки,які так обожнювала Меґан.
-Така як і вчора і як позавчора.
-Могла б просто промовчати й посміхнутися.-Награнно закотив очі Алек.-До речі,я можу тебе підвезти,якщо тобі не однаково,що подумають інші.
-Сьогодні я не в настрої керувати машиною,тож окей.
Вони вийшли з багатоквартирного будинку і сіли до Алека у машину.Поверх свого наряду він одягнув чорне пальто.У нього був надзвичайний смак.Завівши машину,Алек зачекав поки Меґан докурить,а вже тоді вони поїхали на місце призначення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Детектив Кроуфорд
Mystery / ThrillerВ парку Говфілд-Сіті стається жахливе вбивство.Виявлено понівечене тіло дівчини.Прийшовши на місце вбивства, детективка Кроуфорд виявляє, що мертва дівчина-її племінниця.Чи знайде вона вбивцю?Помститься йому?Та чи зможе жінка зрозуміти, що цей вбивц...