Наомі працювала у себе у квартирі.Тож Меґан зателефонувала у домофон.
-Слухаю.-З нього почувся приємний жіночий голос.
-Доброго дня,Наомі!Я Меґан Кроуфорд-детектив.У мене є кілька запитань до вас.
Відкрилися двері й Меґан піднялася на потрібний їй поверх.Вона постукала у двері під номером 41.Глянувши на наручний годинник,було 13:38.Відкрила їй приємна жіночка.Дивлячись на її зовнішність, Меґан припустила, що Наомі такого ж віку як і вона сама.Наомі була такою ж блондинкою як і Меґан, мала зелені очі та чарівну посмішку.
-Ще раз доброго дня.
-Вітаю!Вибачте, але до мене з хвилини на хвилину мав прийти б відвідувач.Пропоную вам зайти в дім, та трохи почекати якщо ви щось хочете дізнатися.
Меґан здивувалася.Щось тут не чисто.Місто гуло від новин про те, Стеллу вбили, проте її психолог все ще чекає на неї.Вона не могла не знати що сталося.З усіх дірок було чути про вбивство, а людина, яка точно близько спілкувалася з вбитою, не знає що її вже не має.Меґан насторожилася.Їй потрібно було все рознюхати, думала вона заховавши своє посвідчення назад в кишеню куртки.
-Гаразд.-Дружелюбно посміхнулася Меґан у відповідь.
Пройшовши у дім Наомі, вона відчула себе ніби в лікарні.Білі стіни, мінімалістичний стиль.Це трохи налякало Меґан.Наомі провела "відвідувачку" у вітальну та сіла напроти неї на білосніжне крісло.Меґан сиділа на такому ж білосніжному дивані.До Меґан підбіг маленький білосніжний шпіц.Все було божевільно білим та блискучим.Не було жодної павутинки, жодної пилинки.Меґан покликала собачку на диван, поруч з собою, песик покірно стрибнув своїми чистими лапками та почав обнюхувати Меґан.
-О, це Джессі.Дуже розумна собачка.
Меґан тільки з випученими очима та дурною посмішкою дивилася на Наомі.Психологиня сиділа рівно, ноги були повернуті трохи вбік, руки були складені, а голова рівно піднята з голівудською посмішкою на обличчі.Меґан почувалася так, ніби сиділа у божевільні.
-Кхм...-Прокашлялася Меґан.-Можна поцікавитися, кого ви чекаєте?
-Один відвідувач мав прийти.-Наомі глянула на настінний годинник.-Напевно, виникли якісь проблеми от і затримується.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Детектив Кроуфорд
Mystery / ThrillerВ парку Говфілд-Сіті стається жахливе вбивство.Виявлено понівечене тіло дівчини.Прийшовши на місце вбивства, детективка Кроуфорд виявляє, що мертва дівчина-її племінниця.Чи знайде вона вбивцю?Помститься йому?Та чи зможе жінка зрозуміти, що цей вбивц...