14

43 0 0
                                    

Квартира Алека була розташована у центрі міста.Припаркувавши машину Меґан підійшла до домофона та зателефонувала у потрібний номер.

-Слухаю.-Відповів Алек.

-Меґан прийшла просити у тебе підтримки.

-Хах.-Посміявся Алек.-Уже відкриваю.10 поверх.

Двері відкрилися і Меґан піднялася до 101 квартири.Відчинив їй Алек,який був убраний у коричневий светр та білі штани.

-Привіт.Заходь.-Запросив її Алек.

Квартира була у 2-х стилях:софт та сучасний стиль,де переважав 2-ий стиль.Меґан пройшла до вітальні,яка теж була зміщена з кухнею,й була оформлена таким чином:стіни були білі,а паркет був темно-коричневим.Воно чудово поєднувалося з темною кухнею.Великий темно-зелений диван у формі букви Г додав цій кімнаті яскравості.Поза ним був розміщений сірий кухонний стіл,за яким стояли чорні стільці.

-Будеш щось пити?Каву або чай?-Запитав Алек і пройшов на кухню.Сама ж Меґан сіла на диван.

-Якщо у тебе знайдеться щось якомога міцніше,то я не відмовлюся.

-Вино підійде?

-В самий раз.

Відкоркувавши пляшку червоного вина і наливши його у 2 келихи для вина,Алек сів біля Меґан і подав їй один із келихів.-Хто перший розпочне?

-Я буду першою.Почнемо з Наомі-її психологині.-Розповівши Алеку те,що розповіла Наомі про Стеллу,Меґан відпила трохи вина.-До речі,я знайшла у її сумці цікаві фотографії.Я гадаю,що їх підкинув той чоловік,який увірвався до неї.-Вибравши із задньої кишені своїх джинсів 2 фотографії,вона дала їх Алеку.

-Це уже цікаво.

-Поглянь,що на зворотньому боці.-Сказала Меґан.

-Наступні?-Він із цікавістю розглядав фотографії.-Треба попередити Пітера,щоб був обережний і пильно спостерігав за Вітні.Я не вірю,що це просто залякування.А навіть якщо так,то все одно обережність нікому не завадить.І до Наомі треба когось відправити,вона теж має пряму загрозу на життя.

-Я її відвезла у готель.

-У готель?!

-Заспокойся,все нормально.Він знаходиться поряд із поліцейським відділком.Крім того,я попросила охорону готелю,щоб вони регулярно перевіряли Наомі.Я хотіла ще за неї заплатити,але вона відмовилася.

Детектив КроуфордWhere stories live. Discover now