Trăgând de acea targa grea și uitându -ma la chipul palid al fratelui meu, îmi aminteam când am plecat de acasă, sau mai bine spus fugit de acasă cu ajutorul lui... Cum mă ținea în brațe strâns și el se uita cu acei ochi sclipitori de la lacrimi iar eu i-am dat un pupic te creștetul capului in semn de "rămas bun" . Atunci a fost ultima dată când ne-am mai văzut. In prez- ce nai- de ce îi apar picături pe fața fratelui meu?
- condoleanțe... Domnule, stai eu... Îmi pun mâine la ochi și îmi dau seama că... eu plâng, într-o viteza maximă îmi șterg durerile exterioare și împing pe mort înăuntru .
- îmi pare rău, nu am dorit să se ajungă așa departe
-mhm, surâde asistenta
-bun..., pe ce dată îl vom îngropa pe domnul Valeic ?
- nu sunt sigur... voi vorbi și cu părinții mei
-desigur , vă așteptăm, și cu un zâmbet larg mă conduce afară din odaie.
-o zi bună...
Îmi pun mâinile în buzunar, și aud de după ușa numărul 2 ."Mădălina taci!, poate ne aude!" Iar domnișoara:"domnule chipeș aveți un ..."
- faaannn, dar ea a deschis ușa din greșeală când a spus ultimul cuvânt. Ce sa spun eram șocat, un băiat de 13 ani să mă placă?! Un băiat!!!!???
- îmi pare rău pentru obrăznicia asistentei , spuse băiatul
-mhm ... Dar doctore îmi puteți da numărul dvm. de telefon?
-d-d-a ,asistenta zâmbea și ia dat un cot ușor în umăr.
Ajung acasă aud zgomote din dormitor, și da... Sunt sunete de ălea... Mă reped să deschid ușa dormitorului și... era chiar ea.. cu alt cineva...

-oh a-aron!spuse ea deasupra lui

-iesi!

-nu e ceea ce pare!

-pleacă am zis!mars

băiatul se ridică isi ia pantaloni si isi scoate o tigară si portofelul, aruncându-i niste bani, ea se imbracă in grabă ia bani si pleacă pe usa cu el.

-tsk,mă intind si imi bate cineva in usă, sigur e târfa aia, mă uit eu pe vizor când... era copilul legist? el ce caută aici?

-hai deschide azi

hă? el chiar vorbeste asa cu mine? ii deschid si intră la mine de parcă-i casa lui, incuie de sus usa si mă- sărută , sălbatic, și el de unde știe să sărute așa seducător... ?
- scuzele mele, nu am vrut să fac asta
- de unde ști să săruți?!
- din copilărie,dar nu te deranjează că sunt și eu băiat și practic te-ai lins cu un băiat?spune el calm
- nu prea... ști în ultima perioadă totul se întâmplă prea repede deci nu mă mai miră nimic
- oh..
- apropo de ce m-ai pupat?
- erai cel mai vulnerabil? face o față pe care nu o pot descrie
- nu contează, și îl sărut eu de data asta,un sărut mai liniștit
- ce gay ești, și își dă mâna peste buze in semn de greață
- spuse el,atunci îmi frecă o palmă de zici că mi-o dat cu un lemn
-asta a durut, pitic!
Zâmbește malefic lundu-ma in brațe strâns și implorind-umi să-l las să stea aici o noapte.

********************************************
Bunnnn 533 cuvinte 12 octombrie 23 23:28 bye ne vedem prin noiembrie cred

Băiatul de la morgă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum