Adormind pe pat,ne mai știind unde sunt și ne vrând să știu încep a visa fără a mă gândi la ce .
Trezindu-mă din somn realizez ca nu mi-am făcut bagajele pentru mare ,sau cel puțin nu le-am terminat așa ca mă scol încet din patul în care eram desigur singur și merg către hol unde era și geamantanul îl văd pe mio cum îl închide.
-hei! Nu sunt gata bagajele!,spun eu apucându-l de mâna
-le-am completat eu,spune uitându-se la mine parcă implorându-mi un sărut cat de mic posibil
I-au mânade pe el rupând orice legătură și duc geamantanul în mașină înălțându-ma în grabă cu niște șlapi și luând cheile din cuier. Cobor scările blocului rapid sărind peste câteva și deschid porpagajul BMW-ului meu dar îmi dau seama ca avem bilete de tren așa ca închid mașina iau bagajul și plec în casă. Când intru în casă ,Mio mă strigă din baie așa ca pun Chile în cuier , mă descalț și mă apropii de baie. Îmi veneau extrem de multe prin cap așa ca decid ca îmi dau tricoul jos . Când deschid ușa de la baie era el în halat de-abia se spălase pe cap și pe corp și trebuia să îl usuc pe cap .
- de ce nu ai tricou ?ți l-a rupt vreo fată pe drum?spune Mio într-o greață
- nu.. doar credeam că mă chemi pentru altceva
- chiar crezi ca îmi arde mie de distracții la 5? Frate wake up
-frate? De când vorbești tu așa? Spun eu incruntandu-mă
- poți te rog să mă usuci? Spune el oftând.
Cat timp îl uscam el se uita cu cultul ochiului la mine apoi repede înapoi . După ce termin pun freonul la locul lui și i-l iau de la spate îmbrățișându-l.
-hai schimbă-te,trebuie să ajungem la tren
******^^^^^^^^^^********************^^^^****
Hey hey hey scuze ca e prea puțin dar am scris ca de fiecare dată în două dăți diferite prima pe 8septembrie și acum pe 1 octombrie
CITEȘTI
Băiatul de la morgă
RandomCartea prezintă un băiat Aron care îi moare fratele cel mic , și trebuie să-i ia cadavrul de la morgă,acolo întâlnește un...