- și aici se termină lecția , mâine verific eseurile . Spun eu uitându-ma pe sub ochelari, îmi i-au lucrurile și plec acasă. Unde stau singur , Domnul are servicii, stă mai mult la munca decât stau eu . Nu are de ales dar uneori mă întreb dacă el chiar vrea să continue așa. Trezit, cafea și țigară, plecat la muncă, stă la muncă,vine acasă mănâncă ceva, pleacă la doua la muncă, pleacă și vine acasă unde face un dus și la somn. Iar eu nu am mai avut puțină distracție de mult, m-am saturat doar de un pupic pe grabă și de 3 propoziții pe zi.E deja unu dimineața trebuie să apară, chiar atunci a apărut pe ușă.
- bună.., spune brunetul pe jumătate adormit, mă apropii de el și îl sărut adânc, am rupt sărutul la scurt timp singurul lucru primit la schimb a fost un zambet vag , atunci îl i-au pe sus și îl trântesc pe pat , acesta i-a o pernă și adoarme instant. Mă decid să-l schimb in haine de pijama , ceea ce am fi făcut. Dându-i tricoul jos se văd rani de la biciuiri, mușcături și sânge, îl îmbrac într-o bluză mai lungă, îi dau și pantaloni jos și mă pun in pat, îl trag mai aproape și pun plapumă peste corpurile noastre.
***********************************************
scuze că a fost așa scurt dar nu mai pot scrie adică mi-am tăiat unghiile care erau destul de lungi și acum îmi e greu să scriu , ne vedem noi cândva bye
CITEȘTI
Băiatul de la morgă
RandomCartea prezintă un băiat Aron care îi moare fratele cel mic , și trebuie să-i ia cadavrul de la morgă,acolo întâlnește un...