M-am trezit cu dureri groaznice de cap, și când dau să deschid ochii.
Nu vedem nimic!! Oare e prea devreme? Sau prea târziu? Dau să-mi mișc capul dar nu pot , încerc să-mi mișc degetele dar... Aaa! Gâtul! Ce naiba ?! Am fost răpit? Sau sunt într-un vis ?!
- nu te mai tot mișca, încă nu te mutilez, aud vocea fermă a lui Levi
- dgh eh unwj spnt?!, atunci îmi scoate punga de pe cap și de pe gură.
- ești pe frânghia morții, încerc să-l văd dar prea era întunecat și nu puteam vedea nimic, cât analizez eu situația băiatul îmi pune un cuțit la gât și îmi despică puțin din piele.
- levi..., îmi curg cateva lacrimi amare ele mai speriate decât mine . Iar apoi lumina se deschide ,eram într-o încăpere spațioasă elegantă, in dreapta mea aveam o oglindă în care puteam să-mi văd pe al meu înger căzut.
In față sunt mai bine de 10 oameni înarmați. Nu puteam scăpa,deci până aici mi-a fost scris  mă voi alătura fratelui meu.
- Levander, adu-mi cuțitul de chirurgie și o sârmă.
- Am înțeles! Spuse unul dintre ei și în câteva secunde îl puteai admira pe băiat cum asculțea cuțitul de sârmă.
- ieșiți din camera!
Toți bărbații înarmați au plecat cu pas grăbit spre ușă inchuind-o. Acesta își ia privirea de la ușă și "Se uită la minte,era fericit? era nevos? poate supărat? cred că era o combinatie... dar totusi se holba in ochii mei de parcă ar vrea să mă... oh nu ,chiar asta face , isi pune cutitul deasupra găurii de sub gât dar cutitu-i tremură in mână , asta-i ceva nou, dar totusi ii spun
-Te rog nu o fa- , in acea secundă doar mișcânduși degetele îndreaptă cuțitul în dreptul stomacului său. Se uita extrem de speriat la mine de-abia i se vedeau pupilele. Acesta se aplecă și îmi desface funia de la mâini și picioare implorând să nu a uit . Îmi încrunt sprâncenele și îl i-au de față obligândul să se uite la mine.
- nu te omorî, sunt atâtea lucruri frumoase, și îl sărut liniștit. Acesta se uită în sictir la mine și lasă cuțitul jos . Îmi dă o palmă și îmi spune ceva in șoaptă la ureche,dar nu prea am înțeles,dar știu că a vorbit mai bine de 5 minute. Mă ridic și îl i-au in brațe, atunci descuie ușa un bărbat de vreo 30 de ani , îmbrăcat extrem de formal și cu un zâmbet larg pe față.
- Mio dragul meu , de ce nu ai omorât pocitania asta?spuse bărbatul, Mio? Ce Mio nu îl chema Levi?
- tată misiunea asta nu am putut să o duc la capăt, ști pentru prima dată simt ceva pentru o persoană, mă simt în siguranță, mă poți înțelege?
- tu mă iei de fraier?! Vine la el și îi dă cu , cureaua peste coaste , apoi îl ia de față strâns și cu cealaltă își dă pantaloni jos cu tot cu boxeri. Îl întoarce cu fața la perete pe iubitul meu dezbrăcând- ul și pe el , și băgând -uși organul jegos in Levi sau Mio. Era foarte aproape de mine dar totuși departe,nu putem să mă mișc eram încremenit, iubitul meu era violat de in bărbat care-i spune tată,
-agh, te rog gata ! ,dar el nu încetează ba chiar ritmul merge din ce in ce mai repede până când, fundul îngerului meu începe să sângereze, atunci mă enervez! Și mă apropii de el luândul de gât și trăgându-l în jos .
- nu era nevoie să faci asta, Aron! El se îmbracă la loc și îngenunchează lângă bărbat.
- TU NU SIMȚEAI CĂ E PREA MULT?! deodată simt un pumn în față,apoi un râs, era al bărbatului.
- ce gagic de treabă ți-ai făcut, sunt mândru de tine micul meu diamant, și îl ia pe Levi in brațe și îl ia pe sus.
- ce se întâmplă?
- oh, mda tu trebuia să mori , deobicei Mio nu îi pasă de viețile altora,dar pe tine nu te-a omorât asta însemna că te iubește, și am vrut să te testez, HA!
************************************"""""""****
și cam atât și cu acest capitol, 11:31 . 18.ian.24
Ne vedem,pwp

Băiatul de la morgă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum