După ce am auzit aceste cuvinte... Random, m-am dat un pas in spate .
-adica?! Levi spunde-mi ca visez. Acesta deschide gura dar fara a putea spune ceva asa ca o inchide. Ne uitam unul la altul intr-o liniste perfecta . Nimeni nu parea ca dorea sa scota ceva pe gura. Deodata , usa se deschide si un barbat blond imbracat in jandarm dar fara casca, intra si inchide usa in spatele lui . Face o plecaciune si se adreseaza cel mai probabil "tatalui" lui Levi.
-sefu' , au ajuns actele puteti veni sa le semnati?
-mm.. da, desigur.Spune barbatul și pleacă împreună cu tipul
Raman singur cu iubitul meu? nu sunt sigur in cine sa mai am incredere.Pustiul cade in genunchi incepand sa planga, in doua secunde eram langa el, luandui fata in palme obligandu-l sa se uite la mine, il sarut pe frunte si el imi da o palma.
- NU ESTI SANATOS LA CAP! NU ESTI!
-adica? uite sunt comfuz asa ca ia-ma usor.
-sa nu mai vorbesti vreodata asa cu el... pare inofensiv cat a facut misto de tine dar, nu imi mai pronunta acel nume . OK?
-de c-, imi pune un deget in gura pentru a tace, imi pune cutitul pe laringe. Cand bate cineva in usa, LEV- adica Mio , imi face semn sa ma ridic , imi leaga mainile la spate cu , cureaua pantalonilor mei, si imi spune sa ma misc .
-iesim din camera , eram pe un hol , in forma de "L" usi erau pe o parte si alta , in dreapta era un alt coridoar, iar in stanga in capat o usa de lemn alba . Restul erau la fel ca a din camera de unde plecam, o usa mare din inox care nu permitea suntetului sa treaca. Exact ca cea de la intrarea morgii. Oare asta e o parte din morga?! ok, ar trebuii sa nu ma mai gandesc asa mult , s-ar putea sa mi se sparga o vena prin cap.
Intrăm în acea încăpere, dar nu doream să mă uit prin cameră.
- atunci vă las , nu uita mâine la 6 in biroul lui Lewis, Spuse băiatul ce ne-a condus până aici.
-da da , bine bine pa , spuse Levi
Mio trântește ușa și o încuie, se uită pentru o fracțiune de secundă la mine și apoi merge undeva prin spatele meu. Atunci mă decid să privesc ce e in spatele meu.
O cameră mare , vopsită în alb , avea un pat negru de două persoane, era înalt și avea perdea albă din voal , erau 4 doar că doar una era trasă în jos. Uitand-une in dreapta era un dulap din lemn vopsit in alb , iar pe el erau pictate petale negre ,unde stătea iubitul meu,in fața putem observa o fereastră mare, singura fereastră din camera unde avea și balconul, nu erau acoperite cu nimic , nici măcar o jaluzeaua, nimic. Nu am putut vedea la ce înălțime eram deoarece era noapte. Mă apropii și mă împiedic de covor, care era foarte fin dar nu-mi dau seama din ce e făcut. Mă ridic și dau de o altă ușă mă uit intens la ea și mă apropii.
- ai nevoie la baie? Să ști că nu merge apa , dar se rezolva mâine, spuse Levi
AAA deci acolo e o baie , ma apropi de ea și o deschid, baia era imensă, avea o cadă imensă, un veceu ,3 oglinzi și o quvetă, toate erau de cristal! Veceul și quveta erau pe interior pus ceva alb dar cada era transparentă. Pereți și podeaua erau la fel ca veceul și quveta. plus că dulapul era la fel ca și cada . Erau 3 dulapuri unul cu prosoape al doilea cu lucruri de igienă personală. Iar al treilea cu- ... vai nu pot să cred... erau cuti plice cu... Prezervative.
La ce-i trebuiau lui astea?!
- ce cauți aici! Închide și treci , spune Levi îmbarcat in halat și luându-mă de mâna , în mișcarea asta închid dulapul și merg in direcția lui. Mă scoate din baie și se trântește in pat , uitându-ma mai bine la partea din fața mea observ că pe lângă pat mai erau două noptiere și lângă o masa.
Mă pun și eu îl cealaltă parte a patului și mă descalț. Între timp cât stăteam să-mi desfac șireturile Mio își introduce mâinile lui reci sub tricoul meu, masând-umi pectoralii și pupând-uma pe ceafă. Într-un final mă descalț și îmi dau tricoul jos , el luând -uși mâinile de pe mine îl iau de talie și eu mă întind cu fața în sus , atunci el își schimbă poziția puanduse pe bazinul meu. El își dă ușor halatul lăsând la vedere imbarcamintea nu foarte creștină. Având un costum de curva pe el.
---------:----------------------------------------------------
De acum totul o să fie foarte nasol pentru cei cu inima fragilă șiVCARE nu au citit chestii de genul.
19:43 14 Feb . 2024
CITEȘTI
Băiatul de la morgă
RandomCartea prezintă un băiat Aron care îi moare fratele cel mic , și trebuie să-i ia cadavrul de la morgă,acolo întâlnește un...