Moartea în veșminte de civil încerca a-mi lua sufletul dar cineva apare în spate împușcându-l
Era o femeie înaltă brunetă cu ochelari de soare pe tocuri înalte cu o lunetă in mână, își scoate ochelari și o recunosc, era asistenta, sincer arată foarte diferit. Îl i-au pe sus pe Mio in poziție de mireasă și îmi pun piciorul pe capul bărbatului acum întins pe jos plin de sânge ce îi curgea din inimă. Mă uit după asistentă,dar Mio o găsește mai repede din priviri.
- Miruna... cheamă ambulanta și ascunde luneta sub parchetul din baie.
- am înțeles!, se întoarce și merge la baie între timp Mio se sprijină mai mult de mine punandusi mâinile agățate de gâtul meu iar eu lăsând ui trupul să cadă, îi pun picioare pe o parte și alta a coatelor mele și intrăm într-un sărut intens totul era perfect până să îmi deschid ochii și să observ cele două femei cum se uitau cu scârbă la noi .
- Mio...tu, te-ai pus deja cu el? Întreabă această Miruna, brunetul dă afirmativ din cap și se coboară din brațele mele merg într-o fugă să mă spăl între timp vine urgenta și îl ia fără vreo întrebare desigur că javra aia merge cu el ,dar oare Mio de ce nu a mers până la urmă e tatăl lui..., după ce pleacă încep să curăț casa sau mă rog camera nu a durat mult și am terminat când dau să mă întorc era Mio in tocul ușii uitânduse cu acei ochi sclipitori de negrii la mine dar erau așa,deoarece plăpânda sa stare emoțională cuprinsa de disperare începe a de exterioriza . Lacrimi amare și multe pe a lui piele se scurg ambele mâini reci mible pun pe a lui palidă și sfioasă piele, ștergând câteva dintre ele cu degetele mele mari apoi sărutându-l intens acesta răspunde într-o fracțiune de secundă și își introduce limba in a mea cavitate bucala, organismele noastre împărțind acești plasmă transparentă ce nu se scurgea pe la colțuri. Miruna intră și...
- băi da vă mai lingeți mult?nici jumătate de oră nu a trecut de când a plecat nenea și gata frate , da ce naiba ?! Faceți al nabi un copil și vă luați de-o grijă că vă iubiți foarte mult,spuse Miruna nervoasă, ne retragem din sărut și Mio deschizând gura zice
- am incercat de câteva ori dar el nu s-a prins oricum avem nevoie de tratament pentru asta și sunt și foarte mic nu mi-ar da voie nici în ruptul capului.
- știu dar măcar te-ai futut cu ăsta?,spuse amuzată Miruna
-normal că da de vreo 4 ori cred...,spuse puțin confuz Mio
- băi înseamnă că e bun la pat , dar tot față de pișat are , brunetul și bruneta încep să râdă zgomotos , apoi o invităm pe domnișoară la o cafea discutând despre facultate, aflând că este o elevă de a mea ceea ce nu-i prea bine... Dar nici la Mio nu pot să renunț , am aflat de la ea că Mio este un geniu putând să facă atâtea doar la 13 ani , uneori o ajută și pe ea la facultate , de aia după plecarea Mirunei îl i-au la niște întrebări despre anatomie am inceput cu ceva simplu ca "ce este laringele și la ce ne ajută" și terminând cu "diagnosticul radiologic al patologiei aparatului osteo-articular de originea nontraumatică " se toate erau prea simple pentru el.. iar acum fiind iunie e sfârșit de an școlar sau mă rog așa cred unii de la facultate, iar în perioada aceasta este un subiect mai sensibil pentru unii "corpul masculin in piele și studierea lui" desigur că se numește altfel dar ...nu puteam să îi spun studierea puli deci da... , îl întreb pe iubitul meu care acum stă pe pieptul meu , ce părere are, acesta se întoarce și îmi afirmă faptul că dorește dar... îi e frică. Îl liniștesc mângâindul pe cap și ieșind pe gură cuvinte frumoase și delicate. Îi pun mâna pe fund strângând puțin apoi dând o palmă ușoară peste, și uitasem să spun că și-a pus un halat peste rochie deșii Miruna l-a văzut deja gol atunci când a împușcat bărbatul dar cred că atunci când au ajuns cu ambulanța și-a pus ceva pe el, iar acum geme de plăcere la contactul dinților mei cu umerii lui goi.
-mmm~ Aron...nu-,spuse printre dureri dragul meu iubit, mă opresc deșii aș fi vrut mai mult îl ridic puțin iar apoi mă strecor pe sub el , îl pun la loc iar eu merg agale in bucătărie, unde este necesar să stau pentru hrana . Deasemenea după un timp Mio merge la baie cel mai probabil vrând să facă un duș. Eu îmi văd de treaba mea , tăind niște cartofi spălând piept de pui și punandu-le in cuptor, aștept vreo 20 de minute și când observ că încă nu sunt gata închid cuptorul și mai pun încă 10 minute, deodată simt cum ceva îmi trage tricoul puțin în jos, mă întorc și era Mio ud și gol pușcă, când îl văd imediat îl prin de mână în sufragerie să îl usuc , off uitasem să duc prosoapele in dulapul de la baie. Și el e așa firav și mic nu are mai mult de 1.55 sigur. Îl las puțin să se usuce singur cât eu merg in bucătărie nimic nu s-a ars și totul e gata , pun dovleceii on două farfurii și alerg până în camera unde brunetul încerca pijamalele mele deoarece el nu are , trebuie neapărat să-i cumpăr, părul dau creț ud și negru e așa frumos mă apropii și îi pun mâna pe cap când se întoarce...
**********************************************
Mor de oboseală dar și de plictiseala 960 cuvinte 19.mai.24 ora 23:43 mâine fac două luni decât mă cunosc cu fostul meu și totuși nu am chef să îi dau mesaj mâine așa că noi ne vedem luna viitoare sau peste două săptămâni
CITEȘTI
Băiatul de la morgă
De TodoCartea prezintă un băiat Aron care îi moare fratele cel mic , și trebuie să-i ia cadavrul de la morgă,acolo întâlnește un...