După un timp mă trezesc in patul meu de acasă,eram acasă? Mă ridic cu o durere îngrozitoare de cap . Mă îndrept spre bucătărie unde era și Mio... spăla vase . Dar totuși nu avea nici o urmă de lovitura așa cum leșinase mai devreme... cum i-au trecut așa repede? Fără o face vre un zgomot mă opri de el și îmi introduc două mâini și îl îmbrățișez de la spate , acesta tresari.
- imediat termin și apoi vedem noi... , spuse el calm și totuși strict in aceste cuvinte, mă așez pe canapeaua mea albă ce era în aceiași încăpere cu bucătăria și mă uit în sus la tavan.. iar cum stăteam eu așa aud apa închizându se și nișe pași plăpânzi apropiinduse . El vine și se oprește pentru câteva secunde in fața mea. Stătea cu acel halat și cu mâinile în sân. Apoi se pune peste mine într-o poziție de "w" și mă sărută pasional... Nici nu știu ce să mai fac ... Mă depășește orice limită a acestui copil... Și decât să mă cert cu el mai bine intru în jocul lui murdar și în același timp el se simte bine eu mă simt bine și e fericit.
Îl prind de spate aproiindu-l de mine, iar eu îi șoptesc
- ce zici pisi nu vrei o jucărioară nouă?
- pff , și își dă ochi peste cap, dar tu nu ai dori să vezi cât de mult te pot iubi?.. doar nu te mișca... , și își dă halatul jos avea o rochie mulata transparentă neagră... care îi ajungea până dedesubtul fundului... aș fi vrut să îi ating fiecare bucățică doar că...
- umm... VREAU SĂ FIU LEGAT DE PAT! acesta se sperie de vorbele mele, știam că nu e prima dată când se descurca singur in a mă lega și aș face damblaua. Defapt e lucrul preferat al acestuia, îl înțeleg,deoarece până să mă cunoască pe mine era futut de alți oameni care puteau să-i facă rău lovindul, așa că atunci când legi un om și îți faci treaba ,nu te mai lovește și își satisface plăcerile și fără să-l rănească. Dar nu de fiecare data acei bărbați sunt așa friendly.
- da.. dacă asta vrei..., se uită în jos fără a spune ceva ... stai deci lui nu-i place asta?
- credeam că adori sa faci asta fara sa te rănească cineva așa că îl legi de pat și faci cum vrei cât vrei...asta am crezut că îți place
- CE?! Da, dar nu în cazul tău... , pe tine te iubesc și te las să faci ce vrei cu corpul meu.. , e așa naiv... dacă ar ști el că defapt eu nu-l iubesc și aș putea să-i fac orice rău, de ce e așa naiv..., cât mă gândesc eu la asta Mio mă pune in poziție orizontală, sărutând umi gâtul. Nu puteam să fac asta din nou . Da e drăguț și se fute bine rău dar... nu put trăi toată viața cu gândul că nu l-am iubit, nu-l iubesc și niciodată nu o să îl iubesc, de-o dată brunetul incepe să plângă destul de tare
-hei hei, ce s-a întâmplat, spun eu punând ui o mână pe obraz încercând să îi șterg lacurile dar el îmi dă mâna jos zicând
- dacă nu mă iubești doar spune...
- normal că te iubesc
- nu m-am născut ieri, Aron, se ridică și merge in dormitor , eu mergând după el , și privind din tocul ușii cum se dezbracă aștept până când de pe corpul său cade și ultimul veșmânt. Atunci îl i-au pe sus și îl arunc în pat unde îl capturez într-un sărut violet și apăsător, Mio încerca să scape dar îl prind cu o mână iar cu cealaltă îmi desfac șprițul de la blugi apoi aruncândui aleatoriu prin camera umplută deja cu sunetele amoroase și necurate ale limbilor și buzelor noastre la fel fac și cu boxeri introducând organul meu sexual în anusul brunetului care începe să geamă destul de tare încât să nu îmi pot continua sărutul. Făcând aceste mișcări de du-te vino mă excita frecventa sunetelor lui Mio atât de necurate corpul lui fragil suporta mărimea mea întărind cu brutalitate in el și socotind -o la fel de brutal totuși el își dă drumul leacului său alb pe burta s-a. Ies din el și...
- nu te-am văzut niciodată așa excitat... , zâmbește vag băiatul și observa că masculinul meu organ este intact fără vreo urmă că aș fi spermat . El se pune in genunchi și își introduce gura s-a in pula mea, îl trag de păr afară din organul meu soptindui senzual
- ce zici pisi...te îmbraci în rochia aia din nou poate voi sperma mai mult.., rânjesc și el se ridică de pe pat și întorcânduse in pozitia anterioară. Stătea ca o pisică de bibelou picioarele în poziție de genunchi mâinile de o parte și de alta a genunchilor dar erau drepte și se uită la mine doar cu privirea...eram sub o vrajă...nu pot să iubesc un bărbat e imposibil dar el... seamănă perfect cu o fată, rochia transparentă roz ce era mulată pe el ieșind in evidență sfârcurile sale maro deschis, el nu mai așteaptă nici o secundă și începe sa mi-o sugă, din când în când își mai dezlipea gura și doar lingea pe lungime , era destul de lungă pentru gura lui mică de copil ,dar se pare că îmi retrag cuvintele atunci când își bagă toată pula mea în gură atunci mi-am dat drumul, nu am vrut dar era prea mult, își scoate imediat gură și doar mi-o freacă cu mâna intiganduse toată licoarea pe fața lui și pe haine . Era așa de... drăguț și senzual in fiteta lui... și gesturile sale știa ce face și o făcea foarte bine, defapt nu e bine la vârsta lui trebuia să citească și să învețe să joace fotbal nu să fie un medic legist sau un star la porno ...
-as cam vrea să dorm, spun eu..
- ok , fă nani eu voi sta aici și te voi mângâia pe cap , mă pun cu capul pe pernă adormind, când mă trezesc, simt ceva ce se prelinge pe corpul meu și un geamăt ce nu era a lui Mio. Mă trezesc deschizând larg ochii observând fosta mea iubire cum își băga pizda aia jegoasa in pula mea!
- fă! , o strig și o iau de pe mine luând -o de gât, ce faci fă aici ?! Unde imi e iubitul?!
-ahhg ,nu mă omori e acolo, și îmi arată cu degetul spre Mio care era legat cu sfoară de un dulap având la gură bandă scoci , mă reped la el și ling banda pentru a nu-l răni atunci când o voi scoate, după asta îl sărut și mă uit la jegoasă.
- fă! Da tu chiar nu ai unde îți pune pizda aia , pentru asta s-o inventat dildonul fă!
- dar am fost plătită scump pentru a face asta
- de cine?, spun eu
- Aron te rog fugi lasă -ma in spate fugi!,spune Mio începând să plângă
-nu fug nicăieri fără tine, ești al meu
- well primul venit primul servit, intră tatăl lui Mio in cameră cu un topor, vezi tu el se fute cu mine de 3 ani și tu doar de 2 săptămâni așa că
***********************************************
1217 de cuvinte 2 mai 24 ora 9:01 Am .
Love kiss , guys. Povestea asta e cam scurtă și de multă vreme o țin așa adică suntem de-abia la capitolul 9 si eu trebuie sa am 100 , cred că voi posta mai des deoarece povestea in capul meu s-a terminat de prin februarie atunci când cei doi vor muri dar ăsta e începutul, oricum nu o să fie un final fericit dar ce să-i faci e scrisă de mine , așa că pupici să aveți o zi frumoasă așa ca voi ne vedem după Paște
CITEȘTI
Băiatul de la morgă
RastgeleCartea prezintă un băiat Aron care îi moare fratele cel mic , și trebuie să-i ia cadavrul de la morgă,acolo întâlnește un...