bun voi vorbi puțin despre faptul că mai am puțin și fac un an de când mi-a venit ideea de a face această carte și prin relațiile care le-am avut, știu că nu sunt muți care citesc aceasta carte dar totuși țin să vă mulțumesc enorm pentru că mă simt împlinit când văd acestea, desigur, trecând la subiect de-abia am trecut peste o despărțire dureroasa și când m-am uitat că a trecut o lună de când ne-am pus împreună iar eu nici măcar nu m-am gândit la carte ,ci mă gândeam doar la el , acum acesta persoană mă detestă dar e ok , el să fie fericit nu? asta cred că înseamnă să iubești cu adevărat, și pe lângă asta ex ul meu a inceput să vorbească cu mine ciudat dar plăcut. oricum m-am schimbat radical chiar din decembrie până acum. totuși stilul poveștii nu a fost în schimbare cu mine așa cred... personajele nu au legătură cu viața mea personală, sunt 100% inventate . vreau să dorm dar nu pot chiar vreau și părerile puținelor persoane despre carte dacă aveți idei spuneți eu citesc.
00:27 37.05.24 nu îmi pot descrie neapărat emoțiile combinate dar , tot ce pot spune e că îmi doresc din tot sufletul ca și voi să scrieți câte ceva in comentarii, poate niște sfaturi sau poate chiar idei care ar trebui să le țin minte , oricum de acum vor fi mai mult de umplutura capitolele nu pot zice mai mult. In continuare țin să menționez că dacă această carte vă poate afecta emoțional sau alt ceva o pot schimba de exemplu poate sunt persoane care nu suportă in fiecare capitol să se fută personajele, voi îmi scrieți și atunci remediem situația. vorbesc de parcă sunt la un interviu, și sincer aș vrea să dau unul.
..................................................................................
-da? spuse brunetul întorcândusi doar capul
-masa e gata vrei să vi? îi spun calm (9iunie24)
-umm da,spuse nesigur brunetul
Așezând masa cu farfurii și furculițe deasemenea cuțite, acesta alege un loc la mica masă din bucătărie, eu pun pastele in farfurii și și mă așez.Incepand să mănânc observ cum Mio tremură ținând furculița și ducând-o la gură, încerc să analizez situația, este foarte cald in casă deci nu e de la frig, concentrat nu poate fi pana la urmă nu e prima dată când mănâncă cu mine același fel de mâncare, emoții?de ce nu am făcut nimic ce să îl ducă la asta, doar dacă este de la știam că asta se întâmplă, frate ce prost pot fi !
- Mio, știu că doare dar toți trecem prin asta e normal și firesc să te doară, plus că nici nu mai ești virgin la o vârstă așa fragedă, îi spun cu tot calmul posibil fiindcă eram speriat
- Aron sunt foarte bine, ce te face să crezi că tremur și mă chinui să duc o furculiță la gură, spuse el tremurândui și vocea, îi smulg furculița din mână, și îl hrănesc chiar eu , știe că dacă se opune o să îi țin o predică așa că tace și face.(13.06.24)
CITEȘTI
Băiatul de la morgă
RandomCartea prezintă un băiat Aron care îi moare fratele cel mic , și trebuie să-i ia cadavrul de la morgă,acolo întâlnește un...