Privirea intensă din ochii săi, cenuși și, difuzi mă duceau pe o altă planetă departe de realitate. Și printr-o atragere magnetică pământul mă trage în luna spânzurată ce nu o doresc. Atunci îi aud cuvintele calde.
- ești frumos..., îi fac un zâmbet cald și aduc ceva betadina și plasturi.
- cred că e gata ,spun eu peste ceva timp
- mulțumesc... , spune atat de încet încât debea am auzit, dar până am descifrat eu ce a spus m-a apucat de gât și sărutându-ma , jocul limbilor noastre încetinește atunci când , rămânem fără oxigen.
- asta a fost impresionat... rostesc aceste cuvinte
- doar din atât? cască și își pune nasul langa gâtul meu și capul pe umărul meu. A adormit...
Sincer e un mister băiatul, cum a reușit să mă seducă într-o oră?E greu de gândit dar... măcar e in siguranță acum.Plus că doarme foarte liniștit,nici nu îi pot auzi respirația.Si cred că voi dormii și eu puțin, punându-ma in partea dreapta a patului și dezbracăndu-mă de hanorac și pantaloni.Dupa ceva timp...simt ceva umed pe piept, îmi deschid ochii și tresar,era băiatul ,dormea cu capul pe pieptul meu și curgând din gura lui salivă...de la zbuciumarea mea,se trezește.Tresare și el apoi încearcă să șteargă urmele de salivă cu gura.Nu mai puteam să mă abțin.
-imi pare rău pentru ast -,incepe el dar eu îl apuc de față sarutandu-l, eu îmi strecor lent mana sub a lui lenjerie, căutând lacom gaura fundului... introducând două degete, brunetul geme destul de tare, după un timp in care mi-am croit drum pentru a-mi satisface nevoia de a sper"a . Băiatul geme, și printre acestea îi mai scapă numele meu... aceste sunete atât de murdare incep să fie melodia mea preferată.
Brunetul se uită pe dedesubtul lui și îmi spune cu greu: să mă opresc,sau să îmi desfac singur sflitul de la pantaloni,am ales prima variantă,acesta zâmbește malefic și spune.
-ai o cravată?
-da.. de ce?
-unde e? o să vezi
-in dulap sus ,se ridică de pe mine și își dă jos toată vestimentația,apoi cotrobăie prin dulap, și... închide dulapul , desfăcând cravata și legând -uma de pat
-acum doar răsfățate, și simte ritmul dansului,se pune din nou pe mine și mă lasă expus în fața ochilor lui... flămânzi după corpul meu. Își bagă singur pu*l@ mea in fundul său, făcând o mișcare de sus-jos , lentă, nu prea mai gemea , așa că puteam auzii cât de cât sunetul corpurilor noastre lipite și dezlipite ca un puzzle. Incet, încet mișcările devin mai intense și mai rapide ,ambi gemem de placerea aceasta păcătoasa.El se lasă mai jos , ajungând la cravata mea ,pe care o desface delicat. Eu îmi pun mâinile pe pielea lui de catifea făcând lini imaginare pe corpul slăbuț al acestuia, iar apoi să îl trag mai sus , punând-uma in fund și, sarutandu-l sălbatic, raiul nu a mai durat mult, și frumosul m-a implorat să mă opresc., așa că asta am făcut, totuși a rezistat pentru 3 runde.
-esti incredibil, spune el și mă ia în brațe
-merci, băiete
-ma cheamă Levi
-frumos nume,nu l-am mai auzit,stau și mă uit în întunericul ochilor lui, când îmi dau seama că..TU AI 13 ANI!!!
- știu.., îl i-au de pe mine și îl pun lângă, disperat am inceput să mă învârt, spunând să sunt un pedofil!!am inceput să plâng, și am simțit două mâini calde ,erau ale lui
- îmi pare rău, mă pun la nivelul lui
- tsk, crezi că e prima dată?
-ce?!
- ți se părea că sunt virgin?la cum știu să mă f:t
Fac niste ochii mari și mă uit la el, era plictisit , și într-adevăr are gaura fundului prea mare,cine știe prin câte a trecut
- eu merg să fac un duș, după ce vin îți voi suna părinții.După un duș călduros intru in cameră,nu era, îl caut și îl găsesc în tricoul meu fumând?!
- dă țigara jos!
- mhm.. , și continue să fumeze, mă enervez și Io smulg din mână.
- gata, acum spune-mi numărul părinților tăi
-nu au telefon
-atunci unde locuiesc?
- vrei să-ți arăt? Nu e greu de ajuns
- da te rog, heh o să-l bată mă -sa dupa ce află ce face copilul ei drag.
Îi dau niște haine mai mici de ale mele,care inca îi sunt foarte mari și mergem în mașină, tot drumul el m-a ghidat până când am ajuns la un cimitir.
-este fix după dealul acesta,haide
-bine, mă ia de mâna dreaptă și cu stânga imediat încui mașina, mergem ce mergem și deodată se oprește la un mormânt.
-aici stau părinții mei, și își bagă bărbia în jos
- tu nu ai părinți?!
- am avut
-De acum vei sta cu mine in casă!
*****************,,*****************************
2ian. 24, 02:07, 812 cuvinte. Doamne ferește,sper să ne vedem curând:D
CITEȘTI
Băiatul de la morgă
RandomCartea prezintă un băiat Aron care îi moare fratele cel mic , și trebuie să-i ia cadavrul de la morgă,acolo întâlnește un...