Właśnie otworzyłam oczy. Była 12. Dobrze, że sobie pospałam. Czasami tak trzeba. Chłopcy mieli dzisiaj trening na 10, więc zaraz pewnie skończą. O ile już nie skończyli. Leżałam jeszcze przez jakieś 15 minut, po czym zeszłam żeby zrobić sobie jakieś śniadanie. Nikogo nie było w domu. Podejrzewam, że mama poszła do jakiejś koleżanki, albo ciotki, a tata oczywiście na treningu. Postanowiłam, że zrobię sobie śniadanie. Płatki z mlekiem. Wybitnie. Gdy usiadłam na kanapie, włączając jakiś program w tv przyszła do mnie wiadomość.
k.mbappe
Hej młoda. Wstałaś?
amaliamartinez
Hejka. Wstałam jakieś 20 minut temu. Już po treningu?
k.mbappe
Tak, już po. Właśnie leżę na murawie i umieram. Dał nam wycisk twój tatuś..
amaliamartinez
Hahaha, aż taki zmęczony? Jak wrócisz do domu to odpocznij❤️
k.mbappe
Wiesz, właśnie tak sobie myślałem, może byśmy pojechali razem na zakupy? Przyjadę po ciebie jeśli chcesz oczywiście.
amaliamartinez
No pewnie, czemu nie.
k.mbappe
No to zbieram dupsko ze stadionu i do ciebie jadę❤️
amaliamartinez
Już? Jestem nie gotowa...
k.mbappe
Spokojnie. Poczekam.
Aha, okej. W ten sposób. Dojadłam swoje wybitne śniadanie, a po chwili usłyszałam pukanie do drzwi. Szybki jest.
-No hejeczka- powiedział Kylian.
-Hejka. Wchodź.
-Jak myślisz, ile spędzimy w galerii?
-O matko... Dużo. Bardzo dużo.. Jesteś na to gotowy?
-Oczywiście..
-Chcesz coś do picia? Do jedzenia? Czuj się jak u siebie.
-Skoro mówisz..- powiedział Kylian, po czym wyjął sobie z lodówki jakiś jogurt i nalał coli. To dobrze, że mnie posłuchał.- Nie mów nic trenerowi. Powinienem trzymać diete, którą każdy ma w dupie..
-Nie powiem. Jaka cola? przecież to herbata..- powiedziałam, po czym zaczęliśmy się śmiać.
-No hejeczka!- usłyszeliśmy z korytarza. Mój tata wrócił.
-Hejeczka trenerze!- odkrzyknął mu Kylian.
-Cześć córeczko. Hejeczka Kylian. A co to? Coli się zachciało?
-A skąd, to herbata jest. Tylko zimna.
Po odpowiedzi Kyliana wszyscy zaczęliśmy się śmiać.
-Udam, że wierzę. Czym zawdzięczam twoją wizytę? Gdzieś się wybieracie?
-Jedziemy na zakupy. Jutro idziemy na imprezę. Ja muszę kupić sobie jakąś sukienkę i może buty.. Niby jakieś mam, a niby nie mam.. A z Kylianem zobaczymy.- powiedziałam.
-Ulala impreza?
-Owszem i będziemy tam nocować, więc nie będzie Pana córki na noc.- powiedział Kylian.
CZYTASZ
Paris Love~Kylian Mbappe~
Fiksi Remaja19 letnia Amalia Martinez przeprowadza się wraz z rodzicami do Paryża. Jak będzie wyglądało jej życie? Czy odnajdzie się w nowym otoczeniu? Tego przekonacie się już wkrótce!