(Part 1)

1.4K 54 0
                                    


 " Kim Tae"  သားလေးရေ ..... ထတော့လေ၊ ကျောင်းသွားရအုံးမယ်မဟုတ်လား။

" nae! "  သားနိုးနေပါပြီအမေ ...... ဒါနဲ့အဖေကောအလုပ်သွားပြီလားဗျ။

"  omm!  သွားပြီသားလေး " 

" ဟုတ်အမေ ဒါဆိုသားကျောင်းသွားတော့မယ်နော် "

" ဟယ်, သားလေး မနက်စာစားသွားအုံးလေ ၊ အမေ မနက်စာပြင်ပေးမယ်။ "

"မစားတော့ဘူးအမေ၊ သား  "jimin"  နဲ့ချိန်းထားလို့စောစောသွားတော့မယ် အမေ "

" ဟုတ်ပြီသားလေး၊ ဂရုစိုက်သွားနော်၊  driver ဂင် ကို ကားဖြေးဖြေး မောင်းခိုင်းအုံးနော်။ "

                            "ဟုတ်အမေ၊ ဒါဆိုသားကျောင်းသွားတော့မယ်နော်။"


 #Kim Tae  သည် မိဘများသည်  Tae  ငယ်ငယ်လေးထဲက  accident  တခုကြောင့်ဆုံးပါးသွားခဲ့ကြပြီ၊ ယခုလက်ရှိ  Mr; Kim  တို့ လင်မယားမှ ခေါ်ယူမွေးစား ထားခြင်းဖြစ် ပါသည်။

ထို့နောက်ကျောင်းသို့ ရောက်သောအခါ..........

 "Tae  ငါတို့မနက်စာ ဘာစားကြမလဲ။"

" အဆင်ပြေတာတခုခုစားကြတာပေါ့၊ လာ ကန်တင်းသွားကြမယ်။ "

   ကန်တင်းသို့ရောက်သောအခါ.........

" Kim Tae  တို့များနော် ကျောင်းရောက်တာနဲ့ ကောင်မလေးတွေရဲ့ အကြည့်တွေက မင်းဆီ အလိုလို ပြန်ဝဲလာတော့တာဘဲနော်...."

" ဟ ~~   jimin  မင်းကလဲ စမယ်ဆိုတာချည်းဘဲ၊ သူတို့ဘာသာကြည့်တာကြည့်ပါစေပေါ့ကွာ၊ ငါမှသူတို့ကိုစိတ်မဝင်စားတာ၊"

"ဟားး ~~~~~~~  မင်းစိတ်မဝင်စားပေမဲ့ သူတို့ကမင်းကို အများကြီး အများကြီးစိတ်ဝင်စားနေကြတာလေကွာ ~~~~"

"  မင်းကချေမိုးပြီ စိတ်မဝင်စားဘူးဆိုတော့ကောင်းမလေးတွေသနားပါတယ်ကွာ။"

" သနားရင်မင်းပြန်ကြိုက်လိုက်လေ ဟီးး ~~~"

" ဟာ၊ မင်းကတော့ ~~~~"


# Kim Tae  နှင့်   Jimin  သည် အခင်ဆုံးသူငယ်ချင်းများဖြစ်ပြီ၊ တယောက်နှင့်တယောက်အမြဲ စနောက်လေ့ရှိကြသည်။ 

အတန်းပြီ၍အိမ်ပြန်ချိန်တွင်

" Tae   ငါပြန်တော့မယ်နော်၊  ဒါနဲ့ driver  ဂင်မလာသေးဘူးလား၊"

" အေး မလာသေးဘူးကွ၊ သူလာနေပြီလို့ပြောတယ် ငါ စောင့်နေလိုက်မယ်။"

" ငါ မင်းနဲ့အတူစောင့်နေပေးမယ် ဒါဆိုရင် ~~~~ "

  driver  ဂင်ကိုစောင့်နေရင်  Tae တို့နှစ်ယောက်အနားသို့ All black outfit နှင့်ကောင်လေးတယောက် ရောက်လာ လေသည်။

 Jimin  မှ ~~~

 " Tae !  ဘေးကတယောက်ကိုကြည့်စမ်း၊  all black  နဲ့  Mafia  ကြနေတာဘဲ "

" မင်းကလဲသူများကို သူ့ဘာသာ ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ်ပေါ့ကွ၊ သူကြိုက်လို့ဒီလိုဝတ်တာလဲဖြစ်မှာပေါ့ ကွ "

" အမယ် ခုမှတွေ့ဖူးတဲ့သူကိုကာကွယ်နေလိုက်တာများ သူ့ရည်းစားကျနေတာဘဲ "

" ဟျောင့် မင်းကတော့ တနေ့လုံး ပေါက်ကရလေးဆယ်တွေဘဲပြောနေတော့မှာလား၊ ယောကျ်ားလေးအချင်းချင်းကြိုက်စရာလား ကွ ၊  driver  ဂင်လာပြီ ငါပြန်တော့မယ်၊ မင်းလဲပြန်တော့ ၊ မနက်ဖြန်မှတွေ့ကြမယ်။"

"အေးပါ ဒါဆို မနက်ဖြန်မှတွေ့ကြမယ်၊ ဒါနဲ့  Tae~~~ all black  လေးအကြောင်း တွေးမနေနဲ့အုံးနော် ဟီးးးး"

" ဟာ ~~~  မင်းကတော့ သူ ကြားရင် တမျိုးထင်နေတောမယ်။ "

 jimin  ကတော့  Tae  ပြောတာမကြားတော့ပေ၊ အဆိုးလေးက သူပြောချင်တာပြောပြီ ချက်ချင်းကားမောင်းထွက်သွားတာ ဟူးးးး ။


 Part(1) end.

_ Yuna Jeon

Taekook is my real happiness.

 အမှားပါသွားရင်ခွင့်လွှတ်ပါဗျ၊ ခုမှစရေးတာမို့ အားပေးကြဖို့မျှော်လင့်ပါတယ်။  part(1)  ကိုအဆုံးထိဖတ်ပေးတဲ့တယောက်ချင်းစီကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျ။ _ Yuna.


ချိုချဉ် မွှေးသော အချစ်   Candy(Completed)Where stories live. Discover now