( Part 11)

343 18 0
                                    

"အီရန်... မင်းငါ့ကိုမနေ့ကခေါ်သွားစရာရှိတယ်ဆိုတာ... အဲ့တာဘယ်အချိန်သွားကြမှာလည်း..."

"ထယ် လမ်းလျှောက်နိုင်လို့လား၊ မနက်ဖြန်မှသွားကြမယ်လေနော်... ဒီနေ့တရက်တော့အိမ်မှာနားလိုက်တော့လေနော်...."

" မင်းကကောဘယ်သွားမလို့လည်း... ငါနဲ့အတူမနေဘူးလား။ "

"ကို အပြင်ခနလေးသွားစရာရှိလို့.. ကိုပြန်လာမှာပါ... ထယ်ကအိမ်မှာခနစောင့်နေနော်..."

"မင်းအဖေဆီသွားမလို့လား။... "

" ဟုတ်တယ်.. ကိုရှင်းစရာ ကိစ္စလေးရှိလို့..... "

"အီရန်.... မင်းအဖေနဲ့ ရန်မဖြစ်နဲ့နော်....စကားသေချာလေးပြောပြီ.. ပြန်လာခဲ့ကြားလား။ "

" အင်းပါ..ထယ်လေးရဲ့... ကို ခနသွားပြီးပြန်လာခဲ့မယ်နော်.... ထယ်လေးက အိမ်မှာဘဲစောင့်နေကြားလား။"

"ဟုတ်..အီရန်~~~~"

ထို့နောက်အီရန်လည်းထွက်သွားလေသည်။

ခနကြာသောအခါ....

" ဥက္ကဌကြီး... အကိုလေးရောက်နေပါတယ်။ "

" ဟက်!! ဒီကောင်နောက်ဆုံးတော့ငါ့ဆီပြန်လာပြီပေါ့.... "

အီရန်ဝင်လာသောအခါ....

" လာထိုင်... မင်းငါပြောထားတဲ့ကိစ္စဘယ်လိုလည်း... ဒီနေ့ဘဲ အလုပ်စဆင်းတော့မလား။ "

" ကျတော်.. အဖေပြောတဲ့ကိစ္စကိုငြင်းဖို့လာခဲ့တာ...... နောက်ပြီး ကျတော့်ဘဝကိုထပ်ပြီးမနှောက်ယှက်ပါနဲ့တော့... ကျတော်အဖေနဲ့မပတ်သတ်ချင်တော့ဘူး။ ကျတော့်ဘဝကိုမရှိတဲ့သူလိုသဘောထားပေးပါ... အဖေ အမေ့ကို မရှိတဲ့သူတယောက်လိုဆက်ဆံခဲ့သလို ကျတော့်ကိုလည်း အဲ့လိုဘဲ သတ်မှတ်လိုက်ပါ.... "

" အီရန်... အဖေအရင်ကမှားခဲ့တယ်ဆိုတာသိတယ်... ခုချိန်မှာအဲ့တာတွေက ပြီးပြီးသားကိစ္စတွေလေ... ပြန်ပြောနေတော့ကော ဘာထူးလာအုံးမှာမို့လို့လည်း...."

" အဖေ့အတွက်မထူးတော့ပေမဲ့... အမေဘယ်လိုဆုံးပါးသွားခဲ့ရလည်းဆိုတဲ့ မြင်ကွင်းက ခုချိန်ထိ ကျတော်မျက်လုံးထဲကမထွက်သလို.. ဘယ်လိုမှလည်းမေ့ပစ်လို့ရမှာမဟုတ်ဘူး။"

ချိုချဉ် မွှေးသော အချစ်   Candy(Completed)Where stories live. Discover now