Tattoo Artist

138 18 2
                                    

Stále jsem jemně pohyboval prsty uvnitř něho, držel ho ve stejné poloze a díval se do jeho tváře, ve které se zračila čistá rozkoš, jeho ústa pootevřená, spodní ret mě lákal, abych ho zkousnul a já musel hodně odolávat.

"Chceš se udělat, hm?" optal jsem se a on dychtivě přikývl. Malá dychtivá děvka. Nechápu, že je stále panic, když tak dychtí po čemkoli, co by mu udělalo dobře.

"Budeš si to muset zasloužit, nic není zadarmo a u mě už vůbec ne." ušklíbl jsem se, když jsem z něho vysunul prsty a on se na mě zamračil. Sladký.

"Co mám udělat?" zeptal se po chvíli, když mu došlo, že já mu rozhodně nemíním jen tak říct, čím si zaslouží svůj pocit uspokojení.

"Co myslíš? Ležím pod tebou, s tvrdou boulí, ale stále mám na sobě věc, která nám překáží" nápověděl jsem mu. Ihned ze mě slezl a začal ní rozepínat kalhoty.

Nadzvedl jsem zadek a on mi je stáhl okamžitě rychle dolů. Ani se nesnaží dělat, že po tom tolik netouží, to proti němu někdy v budoucnu využiji.

" Můžu si ho vzít do úst?" zeptal se s nevinným pohledem do mých očí. No to si ze mě děláte právě teď prdel ne?

"Když chceš" pokrčil jsem rameny a následně zavrčel nadávku. Doprdele. Ty jeho malý prokletý ústa mě přivedou do hrobu.

Pomalu mi ho oblízl od špičky až po kořen, než si ho vzal do pusy. Můj pták se ocitl v nebi. Bylo tam teplo, vlhko a těsno, přesně onen prostor, který můj pták tak miluje, ačkoli už se těšil do jiného místa, tak i tady mu bylo dost pohodlně.

A pak přišla další bomba. Vzal mě do úst úplně celého. Byl jsem v jeho puse zabořen až po koule. Moje pěst uhodila do zdi za mnou.

"Mhmh" zabručel Louis stále s nosem přitisknutým k mému podbříšku a vyslal tak vibrace do mého těla, především do mého kamaráda, který si to náležitě užíval.

Jestli toho okamžitě nenechá, tak se brzy udělám, jako nějaký blbý puberťák bez výdrže! Kurva. Co je tenhle kluk vůbec zač?

Vzal jsem do rukou jeho vlasy a pořádně za ně zatahal.

~~

V jednu chvíli jsem měl nos přisknutý na jeho podbříšek, v puse jeho penis a v té druhé chvíli jsem na něm byl obkročmo s jeho penisem u svého vstupu. Jak se tohle stalo?

"Ukaž mi jak moc jsi hodný kluk a hezky se na mě povoz" vyzval mě tím svým úžasným chraplákem. Panebože. Můžu se udělat už teď?

"S radostí" usmál jsem se a čapl jeho penis, načež jsem si ho přitiskl ke vstupu, abych ho do sebe zavedl. Těšil jsem se, až ho celého ucítím uvnitř sebe. Byl teplý, velký a žilnatý.

Pomalu jsem nasedl na špičku a zasténal nad tím úžasným pocitem. Už teď ten pocit miluju.

"Šikovný, vezmi si ho celého, notak, baby" ponoukal mě a já to mile rád splnil. Dosedl jsem a vzal ho do sebe až po kořen. Zvrátil jsem hlavu dozadu a otevřel ústa v němém výkřiku. Proč je to tak dobré?

"Tak je to správně" pochválil mě. Jeho hlas byl snad ještě víc chraplavý, než kdy předtím a já to miloval, zvláště když to bylo kvůli mně.

Nadzvedl jsem se a opět dosedl až dolů. Oba jsme zasténali. Opakoval jsem ty samé pohyby kolem dokola, občas rychleji, občas pomaleji, občas jsem zastavil.

Nechtěl jsem, abychom vyvrcholili, prodlužoval jsem to a užíval si toho všeho, co nejdéle.

Ovšem Harry mě dlouho nenechal. Vzal to do svých rukou. Chytil mě za boky a začal s mým tělem smýkat nahoru a dolů, dokud jsme se oba neudělali a nelapali po dechu.

~~

Uplynulo 14 dní od toho incidentu v tetovacím salóně. Zdály se mi o tom sny, pokaždé plné detailů a věcí, které se ani vlastně nestaly, ale moje hlava už si je dokázala představit.

Nekontaktoval jsem ho, ani on mě.

Jakmile jsem se oba vydýchali, prostě jsem ho ze sebe vysunul, oblékl se, nechal mu peníze na stole a odešel, bez jediného slova.

On se mě ani nepokoušel zastavit, jen pozorovala to, jak odcházím. Bolelo to? Ne, nic k němu necítím, byla to jen jednorázová potřeba, z obou stran.

Já potřeboval uvolnění a on toho využil, těžili jsme z toho oba. Nic víc, nic míň.

Možná se někdy potkáme, možná už ne, kdo ví.

~~

No dobře, to že se potkáme tak brzy potom, co si řeknu, že se někdy ještě možná potkáme, jsem opravdu nečekal, ale stálo se to.

Neplánoval jsem to, spíše jsem se snažil vyhýbat místům, kde bych ho mohl potkat a i tak jsem neuspěl, protože právě teď stál přede mnou a jeho oči propalovaly celé mé tělo. Jujda.

"Stylesi" pokývl jsem mu hlavou na znamení pozdravu. Copak jsem mohl tušit, že ho tu potkám? Tahle ulice byla proslulá děvkami, drogami a gangy. Tak co tu kurva dělá?

"Tomlinsone" oplatil mi to, následně otevřel jedny z mnoha dveří, které tu byly a zmizel za nimi. Co tu kurva pohledává?

Dveře patřily něčem, čemu by se dalo říkat bunkr. Nebyl to domov, na to to bylo trošku malé a trošku to připomínalo hospodu, ale žádný hluk tam odtud nešel.

Že by sídlo jednoho z místních gangů? Ale co by tam potom Styles dělal?

'Šel jim udělat kérku? Haló, je to tatér, co jiného taky.' protočil jsem nad svým myšlením očima. Co jsem si myslel?

"Výborně, konečně jsi tady, šéf už na tebe čeká" ocitla se vedle mě jedna vysoká namakaná godzila. Jen jsem kývl a rozešel se ke svému cíli.

~~

"Máš všechno, co jsi chtěl. Takže hezky koukej vysolit prachy, které mi za tohle dlužíš, víš, že jsem kvalitní, načem si hodně zakládám" abych pravdu řekl. Absolutně jsem mu nevěřil ani nos mezi očima.

"Zaplatím, ovšem i tak se chci přesvědčit, že je to přesně to, co jsem si objednal. Nesnáším, když by mě někdo okradl" falešně jsem se usmál a převzal si svou objednávku, abych se ujistil.

Když už za to mám dát tolik peněz, chci zaručenou kvalitu, kterou ne vždy můžete dostat podle vašich očekávání.

~~

Hihi

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 02, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tattoo Artist [l.s.] (CZ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat