Harolde ne! Ani o tom nepřemýšlej. Prostě mu naúčtuj peníze a nech ho odejít, hlavně se nepoddej představám.
"Pusť mého ptáka" zavrčel jsem ne zrovna dvakrát přívětivě, čemuž se on jen pousmál a stiskl mého ptáka. Ježíši Kriste.
"Hazza, nebuď tak nepřívětivý, chci jen ošukat" zamrkal na mě nevinně a opět sevřel mého ptáka ve své malé ručce. S tímhle způsobem se za chvíli udělám kurva. Ať toho nechá.
"Já jsem tatér, je člověk, co tě ošuká, zavolej si do bordelu" prskl jsem a snažil se oddělat jeho ruku z mého tvrdého rozkroku.
"Jsi tatér, ale právě teď nehorázně tvrdý a nadržený tatér, tak k zbavení všeho využij moji dírku" znovu mi promnul ptáka a já zasténal.
Doprdele, kdo tohle má vydržet. Je sexy, bez trička, právě mi tu svou malou ručkou dráždí ptáka a říká, že můžu využít jeho sladkou dírku. Jak bych jen mohl být imuní?
"No tak, nenech se pobízet dvakrát, Hazzo." nemám tušení jak se to stalo, ale najednou jsem seděl a on seděl na mně, obkročmo a třel se zadkem o mou bouli.
Jak se tohle ke všem čertům vůbec stalo? Prostě co? To jsem tak slabý, že mě takhle snadno přepere tenhle prcek? No to asi jako ne!
" Chováš se jako obyčejná děvka, Louisi, uvědomuješ si to?" řekl jsem naštvaně, zatímco se kroutil na mém klíně. Malá děvka.
"Uvědomuju, tak už mi dej, co chci. Vím, že mě chceš opíchat. No tak, cením sice tvou sebekontrolu, ale právě teď ji hezky pošli do prdele" kousl mě do ucha a jeho malé ručky se vydaly já pouť přes mou hruď.
"Kdybych neměl svou sebekontrolu, tak už ležíš na stole ušukanej k smrti a nemůžeš se hnout" prohodil jsem. Jen tak do vzduchu, doufal jsem, že ho tím vyděsím, jenomže tahle malá děvka se očividně vystrašit nedala.
"Tak to udělej, přesně to chci. Chci tě cítit ještě hodně dlouho potom, takže pojď co nejhlouběji to jen půjde. Chci, abych cítil bolest při každém pohybu, abych věděl, že jsem děvka a neodolal jsem jednomu potetovanému tatérovi s tvrdým pérem." šeptal mi do ucha. Doprdele.
Popadl jsem ho za zadek a vstal. Chce nemilosrdný sex? Chce ušukat k smrti? Má to mít.
" Pak si laskavě nestěžuj, děvko" chtěl jsem ho položit na stůl, na kterém většinou obědvám a zapisuji si klienty do diáře, ale nakonec jsem si to rozmyslel a položil ho na lehátko, kde jsem ho ještě před chvílí tetoval a snažil se, abych se jeho kůže dotýkal co nejméně. Je to se mnou špatný.
"Nebudu, navíc i kdybys na to šel jemně, tak to bude bolet" pokrčil rameny a já se zasekl v pohybu těsně nad ním.
"Co?" nechápavě jsem na něho koukal. Ale pak mi doteklo do hlavy, co za to může. Chcete mi říct, že..?
" Jsi podělaný panic a i tak si pořád dovoluješ, provokuješ, kroutíš prdelkou a rajtuješ na mě přes oblečení, uvidíme jak ti to půjde rajtovat s mým ptákem v tvém zadečku." usmál jsem se a přetočil nás, tak že jsem seděl na lehátku a on byl na mém klíně. Opět se začal vrtět, načež jsem ho přes ten zadek pořádně plesknul.
"Ano, prosím" zasténal toužebně a začal se vrtět ještě víc. To je vážně děvka. Moje ruka sjela k jeho poklopci, který jsem mu následně rozepl a začal mu ty kalhoty stahovat, samozřejmě poté, co se trošku nadzvedl z mého klína.
Nevím jak to dokázal, ale během chvíle se dokázal zbavit všech překážek, které mi stály v cestě k jeho dírce, kterou jsem měl právě v plánu totálně zrujnovat. Chci, aby mě cítil nejméně týden po dnešním dnu.
"Nedočkavý" zavrtěl jsem hlavou s úšklebkem na tváři a následně můj pohled zakotvil k jeho rozkroku. Jeho penis se tyčil směrem ke mně, tvrdý a připravený na to se udělat.
"Správně, tak už laskavě něco dělej" přikázal mi. Tak on si bude ještě rozkazovat, neskutečný. Já mu ukážu, kdo je tady pán!
"Nerozkazuj nebo nic nebude" přejel jsem palcem po jeho žaludu a koukal na jeho tvář, která chtěl protestovat, ale ihned se zkřivila slastí. Tak ten je vážně nadržený.
"Buď hodný a dostaneš vše po čem toužíš" zašeptal jsem a následně si přitáhl jeho hruď na tu mou, přesně tak, aby měl hezky vystrčenou prdelku. Ani jeden z nás se nestaral, že mohl kdykoli někdo přijít. Vidět na nás nebylo a i kdyby bylo, tak by nám to bylo stejně jedno.
Moje ruce se okamžitě usadily na jeho vystrčené prdelce, po které jemně přejížděly a sem tam dopadly v jemné ráně na jeho půlky, Louis mi zatím lehce vzdychal do ucha.
Moje nasliněné prsty se vydaly k místu, které mě teď zajímalo nejvíc, k jeho sladcé dírce.
"Už něco udělej" zakňučel mi do ucha a já ho plácl silněji. Nebude mi říkat co mám nebo nemám dělat!
Přejel jsem prsty lehce přes jeho vstup a on se lehce zavrtěl, aby se mé prsty dostaly ještě blíž. Neposlušný. Měl bych si ho vycvičit.
Jeden článek prstu zmizel uvnitř něho. Byl úzký, hodně úzký a já pomalu začínal šílet z představy, jak se tam bude cítit můj pták.
Jemně jsem prstem pohyboval, až jsem ho tam dosta celý, poté následoval druhý prst, který už donutil Louise vzdychat víc nahlas.
Vrazil jsem do něho i třetí prst a začal ho jimi lehce šukat. Vzdychal a pánví vycházel vstříc mým prstům. Věděl jsem, že by se na nich chtěl vozit, ale to jsem mu nehodlal dovolit, jediné na čem se bud vozit, bude můj pták, nic jiného není dovoleno.
Moje ruka ho objímala v pase a držela ho v pozici, ve které byl, již brzy se bude moct normálně posadit, ale ten čas ještě nenastal.
Nebyla by zábava dát mu hned to, co chtěl. Měl jsem náladu si hrát a trápit ho. Chtěl jsem aby žadonil, aby vzlykal potřebou mého ptáka v sobě a abych ho následně udělal tak, že bych ho poslal do mdlob.
Přesně to jsem měl v plánu, vyšukat z něho duši a vysát z něho veškerou energii s veškerými myšlenkami, chci aby měl v hlavě prázdno.
Dnešní den bude ještě hodně zajímavý.
Chudáček Louis ani netuší do čeho se to tady upsal.
Malý nezkušený panic.
No ne nadlouho
ČTEŠ
Tattoo Artist [l.s.] (CZ)
RomantizmHarry je tatér, který je především známý tím, že tetuje ty nejlepší tetování po celé Anglii. Neustále má nové a nové zákazníky, seznam lidí se mu zvětšuje, mobil věčně vyzvání a v jeho provizorní čekárně je dlouhá fronta, ačkoliv je mu teprve 21, čí...