Sebastian kızın attığı mesaja güldükten sonra telefonunu kapattı, imalı bakışlarla ona bakan Anthony'e döndü.
"Kimin mesajına böyle gülüyorsun?"
Sebastian onun bu tavrına güldü.
"Lmao Anthony, önemli bir şey değil."
"Ah, arkadaşının kalbini kırıyorsun. "
"Alışırsın."Sebastian gülerek konuşunca Anthony kalbini tutmuştu, ayakta uyuyarak gelen Evans'ı gördüklerinde ayağa kalkıp selamlaştılar, Evans kafasını masaya koyamamak için direnirken konuşmaya başladı.
"Alkolik bir kız kardeş kadar zor bir şey yok."
Elini yanağına yaslarken mırıldanmıştı, Sebastian onun bu haline güldü ve elini dostça onun omzuna vurdu.
"Yine ne yaptı?"
"Tüm gece onu aradım, tek tek tüm barları."Sebastian olayı bilmezlikten gelirken Chris yine mırıldanarak konuşmuştu, Anthony onun bu haline güldü ve konuşmaya dahil oldu.
"Sen onun için çok yaşlısın dostum."
"Teşekkürler Anthony, gerçekten çok yardımcı oluyorsun."Chris konuşunca Sebastian arkasına yaslandı ve sessiz kaldı.
"Keşke sadece daha az içse."
"Bu onun tercihi ama."Sebastian konuşunca Chris bakışlarını ona çevirdi ve konuşmaya devam etti.
"Yakında komaya girecek Seb."
"Katolik Chris'e ters gelebilir böyle şeyler ama Daisy genç kız. Bünyesi senin yaşlı bünyen gibi değil."
"O gelen teklifleri reddediyor, sadece içmeye odaklanmış."
"Teklifler mi?"Anthony konuşunca Sebastian arkadaşının cevap vermesini sessizce bekledi. Chris derin nefes alıp arkasına yaslandı ve kollarını göğsünün altında birleştirip konuşmaya başladı.
"Black Widow ve Secret Invasion için teklif gitti, kabul etmiyor. "
"Black Widow mu?"Sebastian konuşunca Chris kafasını salladı.
"Evet, kabul ederse ilerleyen projelerde bizimle birlikte olacak."
Chris umutsuz vaka gibi konuşurken Anthony onun bu haline güldü ve fikrini ortaya attı.
"Maria'ya söyle, belki onunla konuşur ve ikna eder."
Chris konuşacağı sırada telefonu çalmıştı, arayan kişiyi görünce bıkkınlıkla derin nefes aldı.
"Ne oldu Daisy?"
"Küçük yeğenlerini gelip almazsan eğer tavandan sarkıtacağım."Telefondan Daisy'nin bağırmasını duyduklarında Anthony ve Sebastian kahkaha attı.
"Yeğenin annesi olan ablanı aramaya ne dersin?"
"Onları sabah buraya sen getirmişsin! Ablam sana bırakmış! Bakma sırası sendeydi!"
"Daisy tüm gece senin yüzünden uyumadım ve sinirliyim, bir kaç saat bakabilirsin. Onlar benim yeğenimse seninde öyle."
"Ablam sevişirken bize mi sordu?!"Devamını duyamamışlardı çünkü Chris telefonun sesini iyice kıstı, Sebastian ve Anthony kahkaha atmaya devam ederken Chris kardeşine laf anlatmaya çalışıyordu.
"Eğer o çocuklara bir şey yaparsan asıl sarkıtılan kişi sen olursun Diana!"
Chris en sonunda bağırdıktan sonra telefonu kapatmıştı, kendini zor tutan Anthony ve Sebastian en sonunda kahkahalarla gülmeye devam etmişlerdi. Chris telefonunu sinirle masaya koyduktan sonra bakışlarını arkadaşlarına çevirdi, gülen arkadaşlarını görünce o da gülmeye başladı.
"Ben lavaboya gideceğim."
Sebastian konuştuktan sonra ayağa kalktı ve büyük evine girdi, üst kata çıkıp odasına girip kapıyı kapattıktan sonra yatağına oturdu ve cebinden telefonunu alıp mesajlara girdi, en üstte duran konuşmaya girip kıza yazdı.
Sebastian Stan
Eminim ki ablan sevişirken sana sormamıştır küçük hanımDiana
NeSebastian Stan
Lmao DianaChris bizimle birlikteydi
[Görüldü 13.30]
[Diana yazıyor...]
[Diana çevrimdışı.][Diana çevrimiçi.]
[Diana yazıyor...]Diana
Sikeyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High
Teen Fiction"Kalbimi kırdın." Daisy kahkaha attı, Sebastian kesinlikle drama queen bir insandı, kız gülmeye devam ederken göz kırptı ve konuşmaya başladı. "Alışırsın." *İlk bir kaç bölüm texttir *Yaş farkı ve cinsellik içermektedir