Maria'nın sorduğu soruyla kız bir an duraksadı, kesinlikle böyle bir soru beklemiyordu.
"Saçmalama Maria, tabii ki bir şey yok."
"Dışarıdan bakışlarınızı gören kişi benim."
Maria konuşunca kız güldü.
"Her şey bakışlarla olsaydı, şu an evliydim."
Elini gösterince Maria onun tepkisine güldü.
"Ama bil bakalım kim sonuna kadar bekar ve bekarlığını yaşıyor? Aaa, ben."
Kız gülerek soyunma odasına girince Maria kızın haline derin nefes aldı, sadece aralarında bir şey varsa destekleyeceğini söyleyecekti. Daisy sıcaktan daraldığı için üzerindeki kabanı olabildiğince hızla ama zarar gelmeyecek şekilde üzerinden çıkardı, şortunu ve sweatini üzerine giydikten sonra beyaz ayakkabılarını da giyip odadan çıktı. Stüdyodan çıkınca arabanın önünde onu bekleyen Sebastian'ı gördü.
"Maria gitti mi?"
"Evet, arabası arka taraftaymış."
"Atla o zaman."
Kız konuşunca Sebastian yolcu koltuğunda yerini almıştı, kız arabayı çalıştırınca yola çıktılar. Kırmızı ışıkta durduklarında kız kafasını koltuğa yaslarken bakışlarını yanında oturan adama çevirdi, kızın kendisine baktığını anlayınca gülerek ona doğru.
"Ne oldu?"
"Yaşlılar gibi kırışmışsın ona bakıyordum."
Kız gülerek konuşunca Sebastian kahkaha attı.
"Yaşlanınca senide göreceğiz küçük hanım."
"Ha! Yaşlı olduğunu kabul ediyorsun yani."
Sebastian cevap vermek yerine gülünce kız yeşil ışığın yandığını gördü, gaza yüklenirken önüne ilk çıkan süpermarketin otoparkına girmişti, kız konuşmaya başladı.
"Yaşlıların uyku vakti geldikten sonra gençler biraz eğlenmeli."
Sebastian cevap vermeyince kız bir anlık ona baktı ve konuşmaya devam etti.
"Yaşlı dedim diye alınma, bugünkü yaşlı sınırımız 41 yaş üzeri."
Sebastian kahkaha attı.
"O zaman Chris geçemiyor."
"Asıl yaşlı o ya zaten."
Kız tek hamlede arabayı park edince arabadan indiler. Markete girmeden önce girişten araba aldılar ve içeriye girdiler, Sebastian konuşmaya başladı.
"Araba gerektirecek ne alacaksın ki?"
"Evdeki stoklar bitmişti."
Arabayı süren Sebastian'ı çekerek cips reyonuna girmişlerdi, kız raflara göz gezdirirken sevdiklerini görünce hepsinden dörder tane alıp arabaya attı. Sebastian raflar arasında takip ederken kız çok ciddi bir şekilde alacağı şeyleri seçiyordu. En sonunda cips reyonundan çıktıklarında kız önden içecek reyonuna girince Sebastian sürdüğü arabayla onu takip etti.
"Evet, olmazsa olmazımız."
Bir kaç şişe şarap koyduktan sonra her zaman içtiği bourbon, grappa ve bira alıp arabaya koydu. Kız bakışlarını arabayı tutan Sebastian'a çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High
Teen Fiction"Kalbimi kırdın." Daisy kahkaha attı, Sebastian kesinlikle drama queen bir insandı, kız gülmeye devam ederken göz kırptı ve konuşmaya başladı. "Alışırsın." *İlk bir kaç bölüm texttir *Yaş farkı ve cinsellik içermektedir