13

146 16 15
                                    

Kız hızla arabaya doğru ilerlerken Sebastian onun bu haline güldü, Daisy koşarak arabanın arka kapısını açtı. Yerde duran poşetleri görünce hızla poşetlerin içini açtı, kırılmadıklarını ama sallantıdan dolayı köpürmüş olduklarını gördü. Eline alıp arabadan çıkmayı düşünürken bu durumda bunu düşünmesinin yanlış olacağı aklına gelmiş ve geri koymuştu. Yavaş adımlarla Sebastian'nın yanına ilerleyince ayakta duran adam konuşmaya başladı.

"Kırılmışlar mı?"

"Hayır, sapasağlamlar."

Sebastian kafasını sallayınca yanlarına Chris ve babası gelmişti, Chris konuşmaya başladı.

"Arabayı çekecekler, sigorta şirketi arabayı teslim alacak. Eğer tamir edilirse bir kaç hafta içinde araba gelecek, eğer normal maaliyetinden fazla olursa yeni araba gönderecekler."

Daisy kafasını sallayınca babası kollarını kızına sarıp saçlarına küçük bir öpücük kondurdu, yaşlı adam konuşmaya başladı.

"Siz iyi olduktan sonra gerisinin bir önemi yok."

"Bunun anlamı bana yeni araba mı alacaksın baba?"

Daisy gülerek konuşunca yaşlı adamda güldü, Chris kardeşine göz devirirken yaşlı adam konuştu.

"İstersen neden olmasın?"

"İstediğimi biliyorsun."

Yaşlı adam gülerek kafasını salladı.

"Arabanın ne olacağına karar verilsin, sonra yenisini hallederiz."

Yaşlı adam konuşunca kız kollarını babasından çekip elini abisine ve Sebastian'a çevirerek konuştu.

"Duydunuz, sözden caymak yok Mr. Evans."

"Tamam Daisy, artık gidelim. Arabaları çekene kadar polisler burada kalacaklarmış."

"Senin arabadan nerde?"

Daisy etrafa bakınarak konuşunca Chris onun bu haline güldü.

"Arka sokakta."

Daisy kafasını sallarken konuşacaktı ki Chris onun konuşmasını engelledi.

"Hayır Daisy, bugünlük sana bu kadar araba yeter."

"Abin haklı, sen arka koltuk prensesliği yap bugün."

Babası konuşunca Daisy hayal kırıklığı ile nefesini dışarıya vermişti, abisi ve babası önden ilerlemeye başlayınca kız hızla arabasından poşetleri almıştı. İçecek poşetini yanındaki Sebastian'a uzatınca bir şey demeden poşeti aldı ve arabaya ilerlediler. Babasının Range Rover'ına bindikten sonra yola çıkmışlardı, Daisy bakışlarını dikiz aynasından kendisini izleyen abisine çevirdi. Ne var dercesine kafasını sallayınca Chris konuşmaya başladı.

"Maria'nın haberi yok."

"Ah, kesin haberlerden görmüştür."

Babası konuşunca Daisy kafasını salladı.

"Sen kullanmıyor olabilirsin ama Maria aktif bir şekilde sosyal medya kullanıyor."

Daisy'nin dediğine Chris göz devirirken babası gülerek konuşmaya başladı.

"Onu suçlama Diana, 6s'ten 13'e geçmek zor oldu."

Chris şaşkınlıkla babasına bakarken Daisy kahkaha attı, gülerken bakışlarını Sebastian'a çevirdi. Gülmesi durmazken konuşmaya başladı.

"Chris..."

Gülmekten nefesi kesilirken elini bir dakika dercesine uzatırken derin nefesler almaya çalıştı. Sebastian onun bu haline gülerken kız kendine gelip konuşmaya başladı.

"6s'i için günlerce ağlamıştı. Bırakmak istemedi ama telefon bir daha açılmamak üzere kapandı."

"Sizin üstenizden en iyi annem gelirmiş! Çok kötü insanlar oldunuz siz."

Babası ve kardeşi kendisine gülmeye devam ederken Sebastian gülerek arkadan elini arkadaşının omzuna koydu.

"Telefonun için üzgünüm dostum, huzur içinde uyusun."

Sebastian'nın dediği şeye Chris göz devirirken Daisy daha çok gülmüştü. Evlerinin bahçesine girdiklerinde araba durunca arabadan indiler, kız hızla elindeki poşetleri abisinin eline tıkıştırırken konuşmaya başladı.

"Kasların bir işe yarasın."

Chris ve babası en önden ilerlerken Daisy ve Sebastian arkadan geliyordu, Daisy sessizce konuşmaya başladı.

"Annem beni o poşetlerle görseydi eve almazdı."

Bakışlarını abisinden çekip Sebastian'a çevirdi ve konuşmasına devam etti.

"Böyle şeylerde Chris çok işe yarıyor."

Kızın dediğine Sebastian gülerken eve girdiler, koltukta oturan annesi ve Maria hızla ayağa kalktı. Maria bakışlarını Sebastian ve Daisy'de gezdirip konuşmaya başladı.

"Siz iyi misiniz?"

"Başım ağrıyor."

Daisy konuşunca Maria ona göz devirdi, Sebastian konuşmaya başladı.

"Bir şeyi yok, numara yapıyor."

Daisy ona göz devirirken Maria konuşmaya başladı.

"Daisy, içeriye geçelim biz."

Daisy mesajı alınca hızla Maria'yı takip edip önlerine çıkan ilk odaya, Chris'in eski odasına girmişlerdi. Maria telefonda bir şeyler açtıktan sonra ekranı Daisy'e çevirdi, kız gördüğü fotoğrafla ne diyeceğini bilemezken Maria konuşmaya başladı.

"Tüm magazin sizi Sebastian'la sevgili sanıyor."

HighHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin