"Bitirdi mi?"
Daisy telaşla konuşurken içeriye Sebastian ve Anthony girmişti.
"Hayır, daha bitmedi."
Kızın makyözü konuşunca kız telaşla kafasını salladı, yanındaki menajerine bakarken konuşmaya başladı.
"Ya ayağım kayarsa, rezil olursam?"
"Daisy, bir şey olmayacak. Sakin ol."Daisy oflarken Sebastian ve Anthony'nin geldiğini gören menajeri onları tek bırakmak için odadan çıktı, Daisy bakışlarını onlara doğru çevirdi.
"Buraya gelmeniz yasak diye biliyordum."
"Gideceğiz zaten, seni görmek istedik."Sebastian konuşunca Anthony kafasını sallayıp konuşmaya dahil oldu.
"Sebastian'ı zor tuttum."
Kız gülünce içeriye giren birisi birazdan başlayacaklarını söylemişti, Sebastian ve Anthony odadan çıktılar ve geldikleri koridorları tekrar geçtiler. Chris'in yanındaki yerini aldıklarında Maria sahneden inmişti, kısa süre sonra podyuma Daisy çıkınca Sebastian nedenini bilmeden nefesini tuttu, kız kahverenginin içinde çok güzel duruyordu. Kız kendisiyle göz göze gelince gülümsemesini tutamadı, kız geri yürümeye başlayınca ikinci manken geçmişti. Daisy podyumdan çıktıktan sonra Sebastian gerisini pek dikkatle izlememişti, Chris sürekli bir şeyler söylüyor Sebastian'da onu onaylıyor gibi yapıyordu. Tüm mankenler çıkınca sıra tekrar Daisy'e gelmişti, Sebastian merakla beklerken kız sanki onu daha fazla bekletmek istemiyormuş gibi kapanış yürüyüşü için podyuma çıkmıştı. Lacivert ceketin içinde duran kızı görünce Sebastian yavaşça arkasına yaslandı, kız dikkatle ama kendine güvenerek yürürken yine Sebastian'la göz göze gelmişlerdi bu seferde gülümseyen taraf Daisy olmuştu.
"Gidelim."
Chris konuşunca hızla kalktılar, podyumun arkasına ilerlerken Maria'nın konuşmasını duymuşlardı. Chris ne kadar konuşmayı duymak istesede Maria onlara Daisy podyumdan çıkar çıkmaz arkaya geçmelerini tembihlemişti. Arkaya geçtiklerinde Maria ve Daisy'nin menajeri yanlarına gelmişti.
"Bu taraftan."
Üçlü birbirlerine bakıp menajerleri takip ettiler, koridorun sonundaki odaya girdiklerinde içlerinden biri konuşmaya başladı.
"After Party için burada hazırlanacaksınız, kıyafetleriniz kılıfların içinde. Üstlerinde isimleriniz yazıyor."
Menajerler odadan çıkınca üçlü kendi arasında bakıştı, Chris konuşmaya başladı.
"After Party'den haberiniz var mıydı?"
"Bunu bizim sana sormamız gerekmiyor mu?"Anthony konuşunca Chris bilmiyorum dercesine kafasını salladı, Sebastian konuşmaya dahil oldu.
"Bizim kızları beklememiz gerekiyor, onların değil."
Konuştuktan sonra kendi ismi yazılı olan kılıfı açtı, siyah takıma göz gezdirdikten sonra eline aldı. Koltuğun üzerine koyarken üzerindeki beyaz gömleği çıkardı, siyah boğazlı kazağı giydikten sonra yavaşça pantolonunuda çıkarıp siyah pantolonu giydi. Bakışlarını arkadaşlarına çevirdiğinde onlarında giyinmiş olduğunu gördü, Chris saçlarını düzeltirken Anthony kısa saçlarıyla onu taklit ediyordu. Sebastian onun bu haline gülüp aynanın karşısına geçip saçlarını topladı, Chris bakışlarını ona çevirdi.
"Hazırsan çıkalım mı?"
Sebastian çıkalım anlamında kafasını sallayınca hep birlikte odadan çıktılar, ön tarafa geçtiklerinde kulisteki kalabalığın dağılmış olduğunu gördüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High
Teen Fiction"Kalbimi kırdın." Daisy kahkaha attı, Sebastian kesinlikle drama queen bir insandı, kız gülmeye devam ederken göz kırptı ve konuşmaya başladı. "Alışırsın." *İlk bir kaç bölüm texttir *Yaş farkı ve cinsellik içermektedir