"Yun !!! Yuun ! Hoćeš li sići dole ? Ručak se već ohladio !! "
"Silazim !!!! "
Jake je već sedeo za stolom i trpao hranu u usta. Da. Mama je tako lepo kuvala.
Ko je Jake ? Moj dečko,već četiri godine."Da li i Lena dolazi ? "
"Da,malo pre smo se čule,samo što nije stigla."
Imam 20 godina,živim u Seulu. Moj otac je preminuo pre par godina i sada živim sa mamom i ujakom. Moja majka radi u Seulskoj bolnici,dok ujak radi u policiji.
"Mmm mama ovo je ukusno ! "
"Imaćeš i za večeru,uostalom imaš novca pa kupi sebi nešto ako nećeš ovo "
"U redu mama"
Jake je već par minuta gledao u svoj telefon nezainteresovan za mene i moju priču.
"Jake ? Jake ! "
"Am ? "
"Hoćeš da izađemo večeras ? "
"Yun ! U poslednje vreme se u ovom kraju dešava mnogo kriminala. Ako Jake ne ide sa vama nećete moći da izađete. Posebno ne noću gospođice."
"Ali ujače,sva zabava je noću"
"Ugledaj se malo i na svoj obraz devojko,dosta je što si dovela tog momka u kuću."
Dosta mi je. Ustala sam od stola glasno gurnuvši stolicu.
Jake je potrčao za mnom ali sam da odgurnula i zaključala vrata.Naredna tri dana su prošla i sedela sam u sobi. Jela sam kada su svi spavali ili kada su izlazili na posao.
Ovo nije prvi put da se moj ujak meša u sve.Zurila sam u prozor i gledala film sve dok nisam dobila poruku.
"Izađi ispred. Treba da razgovaramo"
Jake. Šta li je tako hitno ?
Izašla sam ispred kuće. Jake je već sedeo na klupi ispred trema.
"Hej J.."
"Yun.. Gotovo je"
"Šta je gotovo ? "
"Ti.. ja... Gotovo je "
"Šta pričaš Jake ? Zašto je gotovo ? Da li ti je moj ujak rekao nešto ? Ja.. zadaviću ih."
"Ne. Niko me nije prisilio na ovo Yun. Jednostavno ne mogu više. Ne umeš da se zabavljaš ne izlaziš,čak i ne spavamo Yun. Dosadila si mi,i to je to."
Suze su mi se nakupljale dok sam ga gledala kako odlazi. Jeste naša veza postala dosadna ali kakva god da je bila volela sam ga.
I sada je gotovo.
Pokušala sam milion puta da ga nazovem. Ali ništa. Nijednom se nije javio.Konačno Lena je došla do mene.
"Hajde Yun. Spremaj se."
"Znaš da ne mogu napolje.. "
"Zabole te uvo šta ti oni kažu,oblači se i izlazi."Obrisala je moje suze i zavukla glavu u moj plakar.
"Lena,to je prekratko."
"Divno taman će znati šta propušta. I pij ovo,greota je da propadne "
Eventualno završile smo celu flašu nekog viskija sa regala od neke proslave.
Lena je potrošila pola tone šminke da me dovede u red,i sa štiklama u rukama na prstima izašle smo iz kuće pravo u klub.
YOU ARE READING
Agust D.
FanfictionOna pokušava da ga spasi iz sopstvenog pakla. On je uvlači u još gore..