Čula je lupnjavu. Majka i ujak su se opet svađali. Oko nje kao i uvek.
Ujak Lee je bio prestrog čovek dok je njena majka popuštala u njenom vaspitanju. Dreka je eventualno nestala posle sat vremena. Znak da su otišli na posao.Yun je polako izašla iz svoje sobe. Krenula je ka kuhinji i zamrzla se u mestu. Njen ujak je i dalje bio tu.
" da li si ti to rešila da izađeš ? "
"Molim te ujače..."
"Koliko puta sam ti rekao da ne izlaziš ??? Videla si šta je moglo da ti se desi,da li si toliko glupa ? "
Urlao je. Povukao ju je snažno za ruku vodeći je u svoju sobu.
"Pogledaj !!!"
Gurnuo joj je papir u nos. To lice bi prepoznala svuda.
"Od kada ti meni pokazuješ dosije? Kao da ja treba da se bavim time ? "
"Sutra uveče održavaju se rep bitke. U istom klubu u koji izlazite ti i Jake. "
"Ja ne izlazim više tamo,i ne spajaj moje ime sa tom ljagom više."
"Jake je plaćen da uhvati ovog ovde sa papira. Ali ti si sve upropastila pre neko veče."
"Jake.?? Ti ? "
"Da,ja. Ja sam namestio to. I zamalo da uhvatim Yoongija. "
"Zato... Sutra uveče nećeš izaći odavde,dok ja ne sredim sve što imam. Zatim će Jake doći da se izvini i možete opet biti zajedno."
Nije mogla da veruje. Yoongi je kriminalac. Jake je lažno pokušao da je siluje. I to je sve namestio njen ujak ?
Jake je voli i dalje ?Pred njenim očima vrtelo se toliko pitanja. Ali njeno srce nije poskočilo za Jakeom. Već za Yoongijem .
Morala je nešto da uradi. Spasio ju je.
Ko god je dospeo u ruke njenog ujaka nije dobro prošao.
Bila je sigurna da Yoongi ima razlog za svoja sranja.
Njena majka sutra radi celodnevnu smenu,dok ujak radi uveče.
Uspeće. Zna da hoće. Odužiće mu se.
YOU ARE READING
Agust D.
FanfictionOna pokušava da ga spasi iz sopstvenog pakla. On je uvlači u još gore..