Udarci su odzvanjali hodnicima. Podzemlje nije bilo samo rep mesto. Već i mesto za batine. Mesto u kome preživljavaju najbolji.Yoongi je ležao na podu ovaj put skoro bez svesti. I ko zna koji put negde iz ćoška Jake ga je gledao. On ih je i smestio naravno..
I sada sa velikim zadovoljstvom iskočio je da dovrši Yoongija.
Njegovo lice je već bilo prilepljeno patosu,krv mu je skraćivala svaki mogući pogled dalje od sebe,a bolovi su više oduzimali svest.Jake je sada dodavao so na ranu. Udarao ga je sve jače i jače nemareći za njegove već nastale povrede.
Odjednom udarci su prestali i Yoon je konačno mogao da odahne na tren.Mogao. Ha. Kako sarkastična reč. Trenutak kasnije ispred njegovog lica našao se dobar i skup par cipela.
Yoongi ih je pamtio još od prvog trenutka kada je prošao do trema njihove kuće."Već dugo vremena te čekam propalice. Konačno pao si tačno pod moje noge.Bravo Jake ! Konačno se isplatilo tvoje vrzmanje oko Yun."
Yun.... na trenutak prisetio se tog lepog lica.. te nežne devojke koja ga je spasila dva put bez ikakvog razloga. Koja mu je napravila doručak i ugrejala ga svim mogućim ćebadima koje je našla. Yun..ista ona koja je bila spremna da pobegne od svoje porodice zarad njega.. nikoga vrednog u njenom životu..
"Yun..."
Izletelo mu je zamišljajući je.. istog momenta dobio je nogu u lice..
"Kako se usuđuješ ? Propalice ! Šta imaš ti sa mojom sestričinom !? "
Yoongi nije smeo ni da progovori. Uvući će je u još veće sranje iako ne zna u kakvom je stanju ona sada. Da li je na istom mestu gde je i bila ?
Lee je imao užasan izraz lica i taman se yoongi pripremio na još jednu turu udaraca kada je zazvonio telefon.
Lee je izjurio napolje ostavljajući Jakea opet nasamo sa njim.
"Veliki Gloss. Sada zapravo više i nisi tako velik. Zaslužuješ da te neko zapiša čoveče. Uzeo si mi curu. Kradeš unaokolo. U pravu je Lee. Prava si propalica."
"Ti si izgubio trenutak da je učiniš srećnom glupane. Da li ti je krivo što je srećnija sa mnom ? "
I tako je Yoongi nastavio da prima udarce ali sada smejući se kao psihopata. U pravo je shvatio da mu je Yun značila više od obične poznanice. Želeo ju je za sebe.
"To ćemo još da vidimo."
Pozvao je broj telefona prethodno uslikavši Yoongija. Javila se odmah naravno. Sva zaplašena urala je Jakeu u slušalicu.
"Dođi do kluba ako misliš da ostane živ."
"Zanimljivo je to što je privlačiš preteći joj sa mnom. To je zapravo jedini način da dođe ovde. Da si ti u pitanju ne bi došla. "
"Ućuti ! "
Zadržavao je smeh,sve što je želeo sada je da je ugleda. Ona je njegov anđeo čuvar izgleda. Jedina osoba uz koju se čini srećnim u ovom iskvarenom svetu.
....
Yun je uletela u prazan klub,uplakana i zabrinuta.
Videla je Jakea ispred vrata kako je čeka.
"Gde je !? Jake pitam te gde je !?"
Jake se samo jezivo nasmejao i uhvatio je za ruku.
"Odavde može da izađe samo ako pristaneš da mi se vratiš Yun. Možemo ponovo da imamo sve i bez ove propalice."
Odgurnula ga je i uletela kroz vrata.
Ugledavši ga na podu srce joj se kidalo u milion delova. Krvav,sada već i skoro ne prepoznatljiv. Odeća mu je bila blatnjava i prašnjava,dok mu je telo skoro bespomoćno ležalo gledajući u nju. Primetila je maleni osmeh kada ju je ugledao. Ni trenutak bacila se uzimajući ga u naručje."Yoongi.. yoongi ustaj idemo... dođavola."
"Polako Yun.. moraš da me ostaviš da bi izašla odavde.. povrediće te."
"Yoongi... uopšte me nije briga šta će da uradi.. samo hoću da se vratimo kući.."
Njene suze su kvasile njegovo lice. Njegova ruka je nežno obgrlila njen obraz.
"Yoon... pogledaj šta su ti uradili.."
"Derište.. idi kući.. moraš da me zaboraviš.. moj život ne vodi nikuda.."
"Hajde Yoon,uskoro stižu.. "
"Dosta golupčići. Yun. Lepo sam ti rekao. Ako želiš da ostane živ moraš se vratiti meni po svaku cenu. Ujak Lee je već organizovao venčanje. "
Jake je podigao pištolj. Jasno pokazujući da je napunjen. Yun je čvršće zagrlila Yoongija koji se sa ono malo snage što je imao pridigao okrenuvši svoja leđa prema repetiranom pištolju.
"Yoongi... ubiće nas..."
"Ubiće mene Yun.. anđeli nastavljaju da žive.."
"Ne Yoongi...."
I uz zvuk metka njegove usne su se spustile na njene. Osetila je kada se trznuo jako napred ali ni trenutak nije je pustio..
"Yoongi !!!! "
Ali ubrzo soba se napunila ljudima. Svi momci koje je Yun pozvala došli su. Sada hvatajući Jakea i noseći Yun i Yoongija.
Yun je od straha izgubila svest ali njena ruka čak ni u kolima nije ostavila Yoongija koji se borio za život..
YOU ARE READING
Agust D.
FanfictionOna pokušava da ga spasi iz sopstvenog pakla. On je uvlači u još gore..