Tišina

3 1 0
                                    

Danima je Yun ćutala,Yoongi je u drugu ruku shvatio odmah da je pogrešio i pokušavao je da uradi sve da bi je pridobio,ali džabe. Neumorna tišina krckala je oboje.
Otišla je na posao i Yoongi je ostao sam. Opet u istom ćošku za stolom pred olovkom i papirom. Imao je već tekst u glavi,samo je dopuštao svom ponosu da preovlada.
Ali opet bolela ga je tišina. Znao je i sam da je Yun imala dobru nameru,i nedostajala mu je.
Konačno naterao se da ustane i izvadi flašu vina iz frižidera,da majmune za to imaš snage,pomislio je.

Već oko jedanaest čuo je bravu ali kroz neku maglu.
Yun ga je našla u istom ćošku gde ga je videla poslednji put kada je krenula na posao. Flaše vina izređale su se oko njega dok mu je glava bila grubo naslonjena do ivice stola. Držao je papir u ruci. Iako je oko njega bila još hrpa istih.
Zenice su joj se raširile,nije znala kakav je kada je pijan ali nije htela da rizikuje.
Krenula je polako ka svojoj sobi,ali pre no što je uspela da uhvati kvaku od vrata začula je njegov skoro plačljivi glas.

"Yun.. Yun znam da si tu....pogledaj.."

Okrenula se,videvši ga kako je već prešao par koraka od stola. Ljuljao se i jedva održavao ravnotežu.

''Yun ! "
Odskočila je već na njegov ton koji je bio zabrinjavajući.

"Yoon,mislim da je najbolje da legneš,razgovaraćemo sutra."

"Dokle misliš da me izbegavaš devojčice ? "

Učinilo joj se da je brzinom svetlosti stigao do nje. Negde u daljini čula je grmljavinu kako nadolazi. Jeza ju je prožimala. Njegovo bledo lice i crne mračne oči gledale su pravo u njene.
Mogla je da oseti miris alkohola sve bliže i bliže.
Naslonila je leđa na vrata gledajući kako joj se bliži.

"Ovo si htela zar ne ? "
Pokazao joj je papir,ali to sada nije bilo bitno,uplašio ju je i njegov zlobni kez raširio je njegove gumene usne.
Kao predator bio je na milimetar od nje,vrhom nosa skoro ju je dodirivao.
Tenzija između njih je rasla i Yun se jedva susdržavala od poriva da ga poljubi.

"Razgovaraćemo ujutro,Min Yoongi "

Mislila je da će ga njena ljutnja smiriti ali samo ga je razljutila. Udario je jako šakom od vrata izazivajući njen vrisak.
Svaka koska u telu joj je drhtala. Njegova dualnost plašila ju je od početka.
Bio je previše blizu..

"Evo,napisao sam je,zar nisi zadovoljna ? Napisao sam je tebi pogledaj."

Ali Yun nije odgovarala,gledala ga je nežno na šta je njemu srce igralo. Želeo je samo da čuje da je zadovoljna,da mu oprašta.

Ispustio je papir i hvatajući je za kukove što jače prigrlio ju je sebi.
Mogla je da oseti da mu je svaki nerv napet.
Grmljavina je tutnjala napolju,obasjavajući grad kao da je podne. Kiša je već udarala u prozore i stvarala još veću tenziju.
Pokušavala je da se smiri ali strah ju je sve više ovladavao.
Njegovi prsti krenuli su višlje od njenih kukova,jednom rukom gladio joj je vrat,dok mu je druga odmarala na njenim leđima.

"Yun.."

Nežno joj se obratio,shvativši da ju je uplašio.
Spustio se niže da uhvati njene usne,ali grom je udario tako jako i sva svetla su se pogasila uzrokujući Yun da mu doslovno skoči u naručje.
Osetio je tihe jecaje i mokru majicu.
Dođavola preterao je.

"Šššš..."

Gladio je njenu kosu,dok je ona pribila usne uz njegov vrat. Podigao ju je na sebe stavljajući njene noge na njegove kukove. Tiho je otvorio vrata od sobe i odneo je na krevet.

"Žao mi je.."

Nije mogao više da je vidi,u sobi je bio potpuni  mrak koji su velike draperije napravile. Kako nije čuo odgovor krenuo je da ustaje,sada već skoro potpuno trezan,ali na njegovo iznenađenje Yun ga je uhvatila za ruku.
Stao je iste sekunde kao  ukopan u zemlju.

"Ostani..."

Čuo je drhtavost u njenom glasu,ali nije mogao više da se suzdržava. Nosio ju je malo pre i bilo je više nego neugodno,a sada definitivno nije vreme za to.

"Razgovaraćemo ujutro."

Rekao je hladno iako je zapravo želeo da ostavi sve i skoči na nju poput hijene.

"Yoongi... molim te.."

"Dođavola Yun. Ako ostanem neću moći da se kontrolišem,a oboje znamo da sada nije momenat za to "

Na trenutak video je njen obris zbog svetla iz druge sobe. Oluja napolju doživljavala je vrhunac,kao i tenzija koja je rasla među njima.

"Šta ako ja ne želim da se suzdržavaš više ? "

"Sranje.."

Trenutcima kasnije zvuke oluje zamenili su njihovi uzdasi,nežni i slatki poput duge koja dođe posle kiše..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Agust D. Where stories live. Discover now