Yun i Lena su se pošteno napile. Uz njih se odjednom našla grupa momaka. Rep linije su pucale svuda oko njih ukazujući na borbe.
Znali su da je ona Jakeova jer su je viđali dosta puta do sada.
Najviši joj je prišao u pravo gurajući je uza zid. Okom se bacila na Lenu koja je već uveliko bila pribijena uz drugog tipa.Yun iako pijana u pravo ga je šutnula među noge i krenula napolje.
Međutim njegova ruka ju je povukla ovaj put uza zid u mračnu ulicu malo dalje od kluba.
"Gde misliš da si pošla ? "
Rina se uplašila ali nije mu dozvolila da to i vidi.
"Šta tebe briga gde sam pošla ? "
"Misliš da će te Jake spasiti ? Baš si slatka,privlačna. Šta misliš da te malo podelimo ?"
"Koji to vi ? "
Jake je izašao iza ugla. Njen mozak je vrištao da beži,međutim nije imala snage. Muškarac ju je prislonio jače stiskajući joj ruke. Jake je samo stojao iza njega.
Trenutak kasnije njena haljina je bila rascepana. Suze su joj se slivale niz lice. Vrtištala je ali je niko nije čuo. Poslednje što je videla je bio momenat kada je taj gad otkopčavao svoj šlic.
Stisla je oči što jače i pokušala da zamisli nešto drugo.Začula je glasan udarac i jauk.
Ispred nje je stojao Gloss i Jake.
"Mislim da sam te upozorio već "
Izdahnula je..
"Ona je moja mogu da radim sa njom šta hoću"
"Možeš ? Zapravo ova lutka više nije tvoja. Slušaj me dobro. Sada ćeš ovako proći,sledeći put ću te vući po ovom patosu"
Jake se okrenuo i nastavio ka klubu.
"Ovo nije poslednji put Yun. Videćemo se još "
Tresla se drzeći se za grudi. Gloss je skinuo svoj duks bacajući ga preko nje.
"Polazi."
"L...lena..."
"Ne brini se za nju hajde."
Navukla je duks. Mirisao je tako dobro..
Potrčala je da ga sustigne,njega kojeg uopšte nije poznavala. Njega koji ju je u pravo spasio. Njega koji je išao mirno kroz mračne ulice..
YOU ARE READING
Agust D.
FanfictionOna pokušava da ga spasi iz sopstvenog pakla. On je uvlači u još gore..