Один п'яний, другий втратив дах

141 23 2
                                    

Пройшло вже, мабуть, з три тижні, після нашого знайомства, а так нічого й не змінилось. Я все ще продовжую жити з дитиною. Коли він вже подорослішає?! Це інколи буває нестерпно.

На дворі ніч, а цей малий хтозна-де! Його немає з ранку. В мене знов пожовтіли очі від голоду. Як побачу - приб'ю його на місці.
Я не знав куди себе діти, чи то від злості, чи від голоду. Щоб хоть якось зайняти себе я вирішив подивитися якийсь серіал та поки шукав з'явилося дивне відчуття... Небезпеки. Натан у небезпеці. Я, начебто, зрозумів де він знаходиться. В барі, за 5 хвилин їзди звідси. Схоже я чув як він з кимось розмовляє, те що він казав я не розумів, а от його співрозмовника ще і як. Це був вампір, не полу-кровка, а саме вампір. Як вони взагалі здибалися?! І чому цей тип намагається заманити його?!
Я не гаяв часу та одразу одівся та побіг до машини. 
4 хвилини і я тут.
Я одразу помітив цих двох. Стояли та розмовляли наче все нормально.

- Гей, гівнюк. А ну йди сюди! - я підійшов та стиснув горло цього блондина.

- Ейден, що ти робиш?! Стій! Що з тобою?!

- Йди до машини, по хорошому. - він подивився на мене розлючений та в непорозумінні, але послухався. - Ти що тут забув?! - прийшлося послабити руку аби він щось мені відповів.

- Хах, виродок на половину, не думав таких зустріти. - він усміхнувся наче плануючи як напасти.

- Виродок тут - ти. Ще раз підійдеш до хлопця закопаю живцем. 

- Ти що його помітив чи що? - знов дурацька усмішка. 

Я стиснув сильніше. Впевнений, там будуть великі та темні синці після мене. 

- Ти мене почув.

Я відпустив його та пішов до машини. Позаду себе я чув багато прокльонів та просто не звертав на це увагу.

- Гей, що це було?! - як тільки я сів до авто як він почав сипати запитання та відповідати я не збирався.

Я весь день стримувався та терпець увірвався. Я схопив його за підборіддя й потягнув до себе, відкриваючи його шию. Нарешті можу поласувати смачною кров'ю. 

- С-стій. В мене є одна ідея.. - я лизнув місце минулих укусів та підняв голову, аби послухати що він там хоче доки зовсім не зійшов з глузду. - Якщо ти відвезеш нас додому, то я покажу тобі деякий інакший спосіб пити кров, набагато кращий. Не пошкодуєш. - здається він перебрав з алкоголем та пропозиція цікава.

[Заморожено]Тепер я тільки твійWhere stories live. Discover now