Я знову не міг відірватися та здається хлопець теж не проти. Я не те щоб прям й хотів, але здоровий глузд доказував що треби спинитися.
"Що це зі мною?! Чому я не можу його спинити?!" - раптом почулося в моїй голові, але це буде не мої думки. Що це ще таке?!- Ейд, з тебе досить! - до мене підлетів Еліас та потягнув мене, аби я відірвався від Натана.
Йому це вдалося. Він відтягнув мене на іншу сторону кімнати та сам підійшов до хлопця. Він наблизитися до його шиї та щось зробив, я хотів, було, накинутися на нього та за секунду зрозумів - він усього-на-всього зупинив кровотечу. Жестом він показав мені підійти. Так стоп, чого це я хотів накинутися на друга?!
- Ти відчув це? - запитав Елі.
- Що саме?
- Відчув що тепер ти його власник?
- Що?! - в один голос крикнули я та Натан.
- Що Ви маєте на увазі під "власник"? - уточнив хлопець.
- Тепер будь-хто з вампірів, або полу-кровок хто підійде до тебе - стане ворогом Ейдена. - наші очі стали квадратними від несподіванки. - А також ти можеш читати його думки, думаю ти вже помітив. - так ось що це було..
- Ц-це не можна якось скасувати?! - схоже малий був не в захваті.
- Ні, самі винні.
- І як з цим жити? - запитав я.
- Як і до цього та по можливості не палитися, Ейд. - він суворо подивився на мене.
- Добре, добре.
- Сподіваюся. До речі, я поговорив з лікарем і той сказав що ти можеш вже йти. Думаю Ейден тебе підвезе, правда? - не зрозумів прикола.
- Ну, звісно.
Пройшла не зручна хвилина мовчання і старий знову почав:
- Ну ти збирайся, а ми зачекаємо на тебе біля входу. - я хотів щось відповісти та він потягнув мене за собою.
"Краще б залишився..." - почув я в думках та зрозумів лише потім.
Що коїться взагалі? Чому все так швидко сталося? Навіть я вже заплутався.
Ми з Еліасом вийшли з будівлі та не пройшло й пів хвилини як він знову почав:- Слідкуй за ним та піклуйся. Інакше смерть його буде на твоїй совісті. - я хотів сперечатися та натомість нічого не відповів. - Я вже піду, маю купу справ, а ти не натвори ще більше халеп.
ВИ ЧИТАЄТЕ
[Заморожено]Тепер я тільки твій
VampireЗа останнє століття рід вампірів встиг з'явитися з нізвідки та зникнути також в нікуди, залишивши після себе полу-кровок. Вони не вбивали та просто пили кров як їжу. Все що їм заборонено - пити кров у однієї й тієї ж людини, але не завжди це правило...