Інша сторона монети

134 16 5
                                    

- Ну, тоді нехай це буде приємно. - він посміхнувся наче хижак, що досяг своєї мети зловивши здобич.

У мене повністю знесло дах, але цього разу я вирішив провчити його та навмисно якомога більше кусав за шию.

На наступний ранок, коли Натан прокинувся, я одразу ж влетів в кімнату зі знеболювальним та склянкою води.

- Або поясни свою вчорашню поведінку, або обійдешся болем сьогодні. - одразу ж почав я свій допит. - Ти ж розумієш, що я був на грані аби вбити тебе?

Я проклав ліки на тумбу, але так, щоб він сам не дістав їх, й сів на стілець поряд з ліжком. Малий же спробував відвернути голову, але згодом пошкодував про цю ідею.

- І на скільки ж тебе вистачить, щоб постійно прокручувати пісні в голові? - у відповідь тиша. - Як надумаєш поговорити я на кухні.

Вартувало мені тільки піднятися зі стільця та зробити пару кроків в бік дверей як Натан нарешті заговорив.

- Ти хоч розумієш наскільки одна твоя помилка змушує мене зараз страждати?

- Про що це ти? - я розвернувся та обперся об раму дверей.

- Чи ти пам'ятаєш як почалася вся ця історія? Як саме ми познайомилися? - складалося враження наче ще декілька слів і він просто заплаче. - А я тобі нагадаю: все через те що для тебе інстинкти важливіші за здоровий глузд!

- До чого ти клониш? Що я винний? І в чому ж це? - я не розумів до чого йде розмова й не замислюючись підняв одну брову.

- Знаєш, в мене багато чого накопичилось за цей час. - попри біль він вмостився сидячи на ліжку та продовжив. - Як ти думаєш, чи приємне це відчуття коли постійно треба бути на стрьомі бо, або ти зараз прилетиш, або в мене почнеться ломка? Як гадаєш мені це по приколу постійно? І все через що? А через те що твої мізки не працюють коли треба й ти не пам'ятаєш основні свої правила існування!

- Тобто я винний втому, що ти тоді мені попався під руку? - я продовжував стояти у дверях та спокійно спостерігати за тим що мені висказуюють.

- Ні, я про те що накоїти ти накоїв, а брати відповідальність за це ти навіть й не подумав. - в нього потекли перші декілька сліз. - Ти перший почав всю цю історію, але коли я намагаюся наблизитися то ти одразу починаєш доказувати що я не можу мати почуттів до тебе! - він зробив невеличку паузу й подивився мені прямо в очі. - Тоді поясни чому, чому ми спимо навіть разом?! Для тебе це можливо нічого не значить, але для мене так! І мені боляче постійно намагатися стати для тебе більш ніж просто шматком м'яса, яким можна поживитися коли хочеш, та розвагою, але ти сам цього просто не дозволяєш!

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Apr 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[Заморожено]Тепер я тільки твійWhere stories live. Discover now