- Що? - повторив за мною малий. - Ні, зачекай, ти не так зрозуміла! Це лише мій бос, якого я попросив підвезти мене.
Мені здалося чи він зробив невеличкий акцент на "лише"?
- Оу, вибачте.
- Нічого. - Навіщо я взагалі за ним попхався?
Чисто з ввічливості я постояв ще декілька хвилин, після чого сказав Натану що чекаю його у машині й пішов. Все одно я там зайвий.
~~~
Ніколи. Ніколи більше я не буду його чекати. 2 години. 3 бісові години в машині. За цей час я навіть зголоднів.
- Вибач, що так довго.
- Наступного разу пішки будеш вертатися.
Скоріш за все він не знав що й відповісти, тому мовчки сів до машини.
- Якщо ти віриш що маєш якісь почуття, то доведи це. Доведи що я помиляюся. - раптово, навіть для себе, видав я.
- Як?
- Віриш - знайдеш спосіб.
Я без найменшого поняття якого я це сказав та навіщо. Господи, та що це зі мною?!
- Якщо я доведу це, то й що мені з цього? - я проігнорував його запитання, бо й сам не знаю.
- Виходь. - ми під'їхали під дім.
Перед тим як вийти з машини наші погляди раптово зустрілися. Саме в цей момент я відчув інстинкти та по його обличчю зрозумів що мої очі знову пожовтіли.
- Чому ти не..?
- Щоб ти знову почав втрачати свідомість? Ні, дякую. - ми нарешті випхалися з авто.
На пів години я загубив його з поля зору, бо він був на кухні, а я втикав в ноутбук.
І ось, він приповз, в прямому сенсі. Де він встиг напитися?!- О, слухай. Це ти перелив горілку в пляшку з під води? - якого?!
- Що ти верзеш?
Він підповз, сів поряд та поклав голову на ліжко.
- Скільки ти випив? - мій здоровий глузд е грані, але я намагаюся триматися.
- Ну, здається те що було...
- Це скільки?
- Не важливо. До речі, я тут подумав.. може зробити це більш цікавим.
- Ти про те, щоб переспати чи що?
- Так.
- Ти не в собі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
[Заморожено]Тепер я тільки твій
VampireЗа останнє століття рід вампірів встиг з'явитися з нізвідки та зникнути також в нікуди, залишивши після себе полу-кровок. Вони не вбивали та просто пили кров як їжу. Все що їм заборонено - пити кров у однієї й тієї ж людини, але не завжди це правило...