0.3

337 27 25
                                    

Helloooo ben geldim çok mu aktifim neeee
Hihihi😎

_________________________
Sabah oldu uyandım kesinlikle sabahtı öğlen değil. (Ben inandim) bugün bizimkiler ile buluşacaktım.
Kalktım sıcacık yatağımdan ve aşağı indim babaannem yemek yapmışlar sofrayı bilr toplamış biraz geç uyanmışım ama kesinlikle erken yani.

"Oo Hyunjin uyanmışsın sonunda."

"Aynen dedecimm"

"Yalaka."

Olabilir yani normal değil mi? Sevgi gostergem hala hala.
Kahvalti yaptım sonra bizim köyün parkına gittim baya değişmiş gibi yenilenmiş oyuncaklar. Bizimkiler bi 5 dakika sonra geldi.

"Selamm" :hj

"Selam mümin kardeşim" :sb

"Boş yapmayın." :sj

Bu niye boş yapmayın diyip duruyor mk.

"Hmhm aynen" :hj

Biz böyle takıldık baya 2 saat geçmiş sonra arkamızdan Felix geldi. Niye geldi bu ya angut. Görmezden geldim yanıma oturdu.

"Merhaba." :Flx

"Merhaba?" :Sb

"Kimsin? Seni hiç görmedim." :Sj

"Felix ben, Hyunjin'in arkadaşıyım."

NEE iftira hiç konuşmuşluğumuz yok otobüs dışında.

"Yoo" :Hj

"Evet, arkadaşız." :Flx

"Hayır." :Hj

"Tamam, sevgiliyiz." :Flx

NEEE NIYE BENIM HABERIM YOK.  Şokla yüzüne baktım.

"NE??" :Hj

"Evet." :Flx

"Noluyo amk?" :Sj

"Sevgili değiliz boş yapma!" :Hj

"İyi." :Flx

Oyo bu niye hep böyle diyo çakicam ağzının ortasına sabır ya. Bu boş konuşmalardan sonra biraz daha oturduk ve evlere dağıldık babaannem yanıma geldi.

"Akşam Haneul ninenlere gideceğiz."

Of ya net Felix'te vardı yaaa

"Peki."

Odama gittim biraz test çözdüm sonra saatte baktım daha 16:58 geçiyor. Babaannem gil 20:34 gibi giderler herhalde genelde öyle oluyor çünkü o zamana kadarda banyo olurum falan. Kitaplarımı topladım ve kıyafet hazırladım sonra bir güzel banyo oldum çıktığımda 17:20 geçiyordu. Kıyafetlerimi giyindim saçlarım kendi kurur hava zaten çok sıcak. Telefonumu şarja taktım ve yataga yerleştim bir güzel uyudum.

_______________________

"Hyunjin uyan artık. Hadi gidiyoruz. "

"Hmhm~"

"Hyunjin hadi!!"

"Noluyo ya ne güzel uyuyordum."

"Gidiyoruz hadi."

Oflaya puflaya kalktım saat 20:20 geçiyordu. Üstümü başımı düzelttim, saçımı yaptım ve çıktım. Evimizin yanında zaten Haneul ninelerin evi. Girdik ve Haneul nine ve Felix vardı Of.

"Hoşgeldiniz." :Hm

"Hoşbulduk." :babaannem

İçeri oturduk ve sohbet ettik babaannem ile haneul nine dedikodu yapıyorlardı biz ise Felix ile bakşıyorduk.

- -12-B Grubu -

V: Naber köritolarr
Jk: İyi aşkm senden
V: iyi bendeee

Ne boş yaptınız be:Hj

Flx: ben seni bir sey yapicam şimdi
Yj: oooo
Flx: Ne oooo
Yj: hiç

Boş yapmayın lütfen.  :Hj

Görüldü.

Yuh ya herkesten Görüldü yiyip duruyorum Of!! Neyse biz böyle grupta boş yaparken babaannem bana seslendi.

"Hadi Hyunjin gidiyoruz. "

"Tamam babaanne"

Biz kalktık sonra eve geldik ben direk odama çıktım üstümü değiştirdim. Ve telefondan oyun oynayıp telefonumu şarja taktım sorna yatağıma girip mışıl mışıl uyudum.

_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\

Bölüm sonuuuuuuuu
Hadi byyyyyy

village love ✦   //HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin