Tamam efendim."
Yüzüne kapatmış ve piçliğini yapmıştı.
_____________Felix işlerini bitirmişti ve akşam için eve gitti. Kızın gelmesini bekliyordu.
Kız bir süre sonra geldi ve kapıyı çaldı. Felix hizmetçiye söyledi, hizmetçi kapıyı açtı.
"Buyrun efendim, Felix bey sizi bekliyor."
Kız içeri geçti."Merhaba Felix bey beni çağırmışsınız."
"Doğru, odaya geç."
__________
Hyunjin okuma kitabını almış Felixsi düşünüyordu. Sabah dışında bir daha konuşmamıştı, onu merak ediyordu.
"Of yazsam mı? Yazıyım ya."
__Felix🦧🐥
Siz
Felix bugün yazmadın?
22:32Ne o benden mi soğudun?
22:33Heveslik mıydım?
22:35İyi madem.
22:37_____
Felix cevap vermiyordu. Hyunjin ondan soğuduğunu düşünüyordu tamda ondan hoşlanmaya başlamışken.
Hyunjin kafa dağıtmak için çilekli meyve suyu aldı ve kitap okurken içmeye başladı, bir yandan da bildirimleri kontrol ediyordu.
Merak ediyordu küçük olan, onu kaçırmaya çalışan adamı merak ediyordu ama ondan hoşlanıyordu yani onu merak etmesi normaldi dimi?
Hyunjin hala cevap bekliyordu saatler geçiyordu ama cevap yoktu.
Küçük olan odasına gitti ve üstünü değiştirdi şuan kafa dağıtmaya ihtiyacı vardı. Olaylara kötü yandan bakmamak gerek demi belkide yoğundur, belki.
Saçlarını düzeltti ve annesi hile haber verip kendini dışarı attı. Bir markete uğrayıp sıcak çikolata aldı parasını ödeyip marketten çıktı.
Felixse tekrar yazmak istiyordu ama cevap vermiyordu ki yazsa ne değişir?
En mantıklısı aramalıydı.Felix🦧🐥 aranıyor..
......
...
Hat meşgul.
Meşgule atmıştı. Yani mesajlarını görüyor muydu?? Felix meşgule attı bu demek ki o iyi. Hyunjin buna sevindi morali azda olsa gelmişti. Mutlu mutlu kahvesini içmeye başladı.
Parka gitti oraya oturdu mesaj kısmına girdi.
Felix🦧🐥
Siz
Felixx iyisin demii
23:16Aramamı meşgule attın ama
İyisin demi?
23:17Neyse meşgul etmeyeyim seni
🩵
23:20Hyunjin parkta biraz daha oturmuştu. Soğuk olmaya başlayınca evine gitti. Salona oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
village love ✦ //HYUNLİX
Science FictionSEMELİX ⋱ Hyunjin sınıf arkadaşı ile aynı köylü olduğunu öğreniyor üstelik en sevdiği ninesinin torunu olduğunu.. Ya da o öyle sanıyor.. Daddyking