Sonunda geldimm
Iyi okumalarrr⚠️kiss⚠️
__________________Felix:
Yarın buluşalım mı?Hyunjin:
Olur nerdeFelix:
Şu benim evimin arkasında ki
Kulübe de.Siz:
Olur yarin oradayımFelix:
Tamam.Görüldü.
(..)
İntikam alındı. O nasıl bana Görüldü atıyorsa bende ona attım. Göz kapaklarımı daha fazla zorlamadım ve güzelce bir uykuya daldım.
(..)
Sabah oldu(öğlen) ve ben güzel uykumdan uyandım kim bu saatte uyanır, kesinlikle ben değilim. Yatağımdan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Bugün Felix ile buluşacaktım bu yüzden yakışıklı olmam gerek. Dolabıma baktım güzel bir şeyler bulup üstüme geçirdim.
Aynanın karşısına geçip ne kadar yakışıklı olduğumu düşündüm, baya yakışıklıyım. Göz altlarımı kapattım ve nemlendirici sürdüm.
Gözlüğümü de taktığımda hazırdım. Evden çıktım giderken fototaflar çektim, bunları akşam instagrama atacağım.
Felix'in tarif ettiği yere yaklaştım. Burası niye bu kadar ıssız?? Sikilmem umarım.
Felix orada bekliyordu yanına gittim.
"Naber Hyunjin-ah?"
"İyi lix senden?"
"İyi bende gel kulübeye girelim."
"Peki."
Kulübüye girdik ama burası terk edilmiş bir yer, umarım örümcek yoktur..
Biz samanların üzerine oturduk ve bakışmaya başladık.
"Hoşlandığın biri var mı?"
"Yo"
Yani yok ama beğendiğim biri var yalan atmiyim
"İyi."
Biz böyle otururken sıkıntıdan patlayacaktım. Gitmek için ağzımı açtığım sıra..
"Ben gi-"
Dudağıma yapıştı ne olduğunu şaşırdım. Niye öpüyor suan beni? dudakları güzelmiş? nasıl karşılık vereceğim? Vermesem?
Ben böyle konuşurken çekildi ve altına aldı."Napı-"
Tekrar yapıştı dudağıma. Karşılık vermeye çalıştım. Ben hiç kimse ile öpüşmedim ki Of..
Çekildi."Kendini bana bırak, zevki al."
"Bilmiyo-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
village love ✦ //HYUNLİX
Science FictionSEMELİX ⋱ Hyunjin sınıf arkadaşı ile aynı köylü olduğunu öğreniyor üstelik en sevdiği ninesinin torunu olduğunu.. Ya da o öyle sanıyor.. Daddyking