Hii ben geldim sonunda yeni bölüm attım ama bende üşeniyorum yaaa ne biliyim üşengeçlik damarım tuttu o yüzden üzgünüm 😻💋
_______________________________________
Felix;
Ben bu köyden değilim, Haneul falan filanda yalan öyle bir babaannem yok. Sadece Hyunjin için bu köydeyim 'babaannem' diye tuttuğum kadında hizmetçi şuan ki görevi ise babaanne rolü oynamak eğer o rolü üstlenmezse ölür.
Hyunjin'i 3 yıl önce tanıdım; sınıfımıza geldi o çekici vücudu ve keskin bakışları, sarı saçları, hafif dolgun dudağı her şeyine sahip olmak istedim, öyle olacakta eğer isteyerek sever beni ya da zorla. Ona yavşayan biri olursa yada ona yürüyen veya saldıran hepsini öldürürüm. Bence mesleğimi anladınız, mafyayım.Dışarı çıktım saat 10:34'tü Hyunjin bu saatte uyanmaz. Onun her şeyini biliyorum, evine kamera taktım onu izliyorum her gün ve sesini duyuyorum.
Ben ona takıntılıyım.___________________________
Hyunjin;
Uyandım o güzel uykumdan pfff saat 13:23 geçiyordu çoooooook erken yaaa zorlukla kalktım. Tuvalete gidip rutin işlerimi halletim ve aşağı indim babaannem kahvaltı hazırlamıştı bana, yedim ve evden çıktım. Evde boğuluyorum sanki mk o ne ya, parka gittim Felix'te oradaydı. Yakışıklı orangutan hıh."Naber Hyunjin?"
"İyi, senden?"
" İyi bende, seni gördüm daha iyi oldum."
Ne dedi o 🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀
Hayir eriyemem HAYIR HAYIR ERIDIM 🤤🤤"Anladım."
"İyi."
OF YINE MI 'OYO.' HIHI AYNEN ONDAN PIS ORANGUTAN!!!!
"Tm. "
Kim olsa buna sinir olur hehehe bana sinirle baktı bende ona keskin bir bakış atınca memnunca gözlerime baktı. Hamilemiydi? Bu ruh değişimi iyi değilll
"Hamile misin?"
"Ne alaka Hyunjin?"
"Kusuyor musun?"
"Hayır?"
"Herşeye alınıyor musun?"
"Hayır?"
"Ama ruh degisimi yaşıyorsun."
"Çok meraklısın hamileliğe bırakmamı ister misin seni?"
WTFFFF NE DEDI BU ORANGUTAN
"NE! ASLA!!"
"Şaka yaptım zaten."
Bir de yapmasaydın pislik ya sinir oldum gittim ordan eve geldim.
_____________________________
Felix;
Hyunjin'in tatlı sinirlerini izledim ona sahip olmak için can atıyorum elbet benim olacaktı, başka seçeneği yok. Ya beni ya da benim bu kadar. Onu bir erkek ile veya bir kız ile görmek tepemi attırıyor o benim sadece BENIM!! Adamlar artık hazırlık yapıyorlar Hyunjin'i kaçıracağım.
Bu doğru karar artık insanların ona yakın olması sinirimi bozuyor. (mal arkadaslar)Günler gelip çattı onu okula gitmesine izin verir miyim bilmiyorum. Kafam eserse veririm ama vermeyede bilirim.
Benim bir şirketim var pek gitmiyorum görevliler yeterince ilgileniyor zaten ayriyeten okuyorum. Okula gitme sebebin çok açık bence onu partide gördüm. Arkadaşım davet etmişti nerden bilebilirdim ki ona bu kadar bağlanıcağımı.Hyunjin hakkında her şeyi biliyorum, onu takip ediyorum, koruyorum.
Hwang Hyun-Jin, 17 yaşında aile sorunları olmayan aksine şımartılmış bir çocuk. Patlıcan sevmez, örümceklerden nefret eder ve kuşlardan korkar.
Bu bilgiler bana çok lazım olucak eğer ki beni sinir ederse kendini örümceklerle dolu olan bir odada bulur. Korumam olan San'ı aradım.
San Aranıyor....
"Alo Efendim bir sorun mu var?"
"Bodruma örümcekler ile doldurun."
"Peki efendim."
Kapattım. Umarım sinir etmessin beni bebeğim..
__________________________
FELIXSE ISTEDIGINUZ KADAR SOVUNNANGST OLSUN MUU
BOMBAYIDA ATTIM BEN KACARRR BYY 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
village love ✦ //HYUNLİX
Science FictionSEMELİX ⋱ Hyunjin sınıf arkadaşı ile aynı köylü olduğunu öğreniyor üstelik en sevdiği ninesinin torunu olduğunu.. Ya da o öyle sanıyor.. Daddyking