0.9

259 24 32
                                    

Üzgünüm telefonum elimden alındı uzun süre yazamadım iyi okumalar 🫶🏻
_________
Çünki sesler geliyordu ve bu sesler onu korkutuyordu. Fısıltılar ve uğultular onu korkutuyor üstüne uyumasını engelliyordu.

Sarışın olan yorganın altına girdi ve gözlerini sıkıca kapattı.

Ah benim bebeğim korkuyor mu?

Bu ses.. bu ses Felix'e aitti, ama nasıl olabilir? Bu mümkün mü, mümkün.

Hyunjin etrafına bakındı ama ne biri vardı, ne de ses.

Neler oluyor?

Cevap yok.

Ah neler oluyor? Felix sen misin?

Cevap yok.

Seni aptal piç.

Cevap geldi.

Laflarına dikkat et Hyunjin.

Neden gücüne mi gitti, yazık.

Hyunjin!!

Odanın içinde kamera olduğunu söylemiş mıydım? Belkide söyledim ama bu iş kamera ile kalmadı. Ses cihazı, dinleme cihazı da vardı..
(Hayalet sandınız dimi hahaha)

"Alınma tamam yazık."

"Hyunjin istersem; adamlarım seni alır, buraya getirir, özel odana koyarlardı."

"Özel oda?"

"Evet bebeğim, çok beğeneceksin ama pek tercih etmeyeceğin türden. :)"

"Ogk çok cringe yemin ediyorum."

"Çok kalmak istiyorsun o oda da bilmiyorum bebeğim ancak yakın zamanda orada olacaksın."

Hyunjin'in özel odası yoktu, ceza odası vardı. O  oda kesinlikle sevmeyeceği türdendi...

Okulların açılmasına az zaman kalmıştı. Şehire gitse miydi? Temiz hava güzeldi neden gidesin ki?

Felix'e cevap vermedi. Felix'in yaptığını öğrendiği için rahatça uyuyabilirdi. Ama Felix bu, onun yanında güven kelimesi geçer miydi?

Bunu ileri zamanlarda görmeliyiz..
Hyunjin yattı ve güzel bir uyku çekti. Her yorgun olunduğunda güzel bir uyku çekilir, yattığımız yer beğenilirdi.

_________★

Felix:

Minik bebeğim hala uyuyordu, ama o hep böyle geç saatlerde kalkıp, geç saatlerde yatardı.

Hyunjin yakın zamanda benim evimde olucak ona özel oda bile var, ceza odalarını saymazsak tabii.

Korumam olan Suwoo'ya seslendim.

"Suwoo, git bana sıcak kahvemi getir."

"Hemen getiriyorum efendim."

"Hadi, hızlı hızlı."

Koruma 3 saniye içinde gitmişti hemen. Bu kadar korkmaları zevk verici. Hyunjin de böyle korkmalı ve itaat etmeli yoksa miniğim için iyi şeyler olmaz.

Koruma 3 dakika sonra getirdi sıcak kahvemi. Bebeğimi izlerken içmek daha iç ısıtıcı..

________★

Benim anlatımım falan:

Hyunjin hala uyuyordu, Felix ise onu izliyordu. Hyunjin ondan hoşlanıyor mudur, orası meçhul fakat Felix takıntılı bir aşık.
Onun için adam bile öldürebilir.

Felix onu evine alıkoyucak, onu kimselere göstermiyecek gerekirse dışarı bile çıkmasına izin vermeyecek çünkü Hyunjin'in güzelliğini kendine saklamak istiyordu.

Fakat bu mümkün değil.

Yani kanunlarda öyle.

Hyunjin uyanmaya başladı, Felix hemen gözlerini ona dikti. Hyunjin 2-3 dakika tavana boş boş bakarak hayatını sorguladı sonra kalkıp elini yüzünü yıkamak için tuvalete gitti Felix ise diğer kamera görüntüsüne atlayıp tuvaletinkine girdi.

Hyunjin ordaki işlerinide halleti. Tuvaleten çıktı üstünü değiştirdi kameraları bulmak için gözlerini odada gezdirdi. Hyunjinin bu hareketinden sonra Felix'sin yüzünde sırıtma oluştu.

"Ah bebeğim, beni bulamadın mı?"

"Alay mı ediyon yarram."

"Kes! Benimle bu şekilde konuşamazsın."

"Niye devlet memuru musun lan pic."

"Sikerim seni Hyunjin."

"Nah amina kodugum."

"Cezan 2x katlandı."

"Ne güzel."

Felix çok sinirlenmişti. Adamlarına haber verditti hazırlıkları hızlandırması için.

Hyunjin hiç bir şey olmayacağını sanabilirdi fakat olaylar hiç öyle olmayacaktı. Hyunjinin hayatı kararacaktı..
(Sovmeyin)

Felix şirketine gitti sahte okul kayıtlarını aldırması için yakın arkadaşı ve iş arkadaşı olan Seungmin'den.

"Seung nasılsın,"

"İyiyim lan mavi kereta."

"Şu kayıtları sildirebilirsin."

"Aldın mı sarılıyı?"

"Yok ya ama yakın."

"He iyi o zaman bana şu Chan'ı ayarlaa"

"Öf tamam be."

Felix gülerek odasına gitti. Hyunjin ile ilgili araştırmalarını kontrol etti sonra bıraktı kenera kafası zonkluyordu.
Şirket telefonunu çıkardı.

Çalıyor..

Çalıyor..

"Alo Suobin bana kız ayarla akşama."

"Tamam efendim."

Yüzüne kapatmış ve piçliğini yapmıştı.

___________★

Felix yaptı yapacağını yine pic Felix

Güzel yaziyor muyum anlaşılıyor mu

Neyse sizi seviyorum bay bayy 🌟


village love ✦   //HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin