1.7

215 23 29
                                    

Yine her zaman ki gibi geç uyandım elimi yüzümü yıkadım aşağı indiğimde bir kız ile Felix gülüşerek konuşuyorlardı.

Yanlarına gittim Felix'in gülüşü soldu. Kız bana baktı 'bu kim' der gibi.

"Merhaba ben Olivia. Sen kimsin?"

"Şey ben.. ben Hyunjin."

Kız gülümsedi bende burukca gülümsedim sevgililer miydi? Felix beni sevmiyor muydu yani?

"Sevgili misiniz?" Ağzımdan çıkan soru ile Felix kaslarını çattı "Değiliz." Hiç inanmadım. "Anladım." Tekrar gülümseyip yukarı çıktım hemen.

Yalan atıyor işte sevgilisi beni burda zorla tutuyor zaten! İlk fırsatta kacicagim buradan.

Felix girdi içeri yüzüne bile bakmadım. "Tatlım neyin var?" Hala yüzüne bakmadım.
"Git sevgilinin yanına, konuşma benimle."

Felix kahkaha attı "Ee yanındayım zaten bebeğim." Yüzüne 2 sn baktım sonra geri önüme döndüm. "Pis yalancı sen beni kandırıyorsun o kızla sevgilisin sen!"

"O benim kardeşim tatlım." Gözlerim kocaman açıldı ve ona döndüm "Ne?!" Başını onaylar gibi salladı.

"Oyy sen beni kıskandın mı?" Utançtan kıpkırmızı olduğuma yemin edebilirim şuan. "Felix git ya!" Tekrardan kahkaha attı.

"Hadi kahvaltı yap sonra çocuklarımıza nasıl bakarsın." Daha da kızardım. Gülüp çıktı odadan.

Aşağı indim utançtan kimsenin yüzüne bakamıyorum şuan masaya oturdum sessiz sakin kahvaltımı yaptım.

Felix bugün beni dışarı çıkarıcak sözü varr. Felix'in yanına gittim "Lixieee" bana döndü "efendim bebeğim" beni bugün gezmeye götüreceksin sözün varr"

"Biliyorum tatlım bu yüzden işe gitmedim ya."

"Tamam o zaman ben hazırlanıyorumm"
Odaya çıktım ve bir sweatshirt giyindim altimada bol mavi bir kot giyindim.

Saçlarımı taradım hafif makyaj yaptım ve Felix'in odasına gidip onun parfümünü sıktım.

Felix odaya girdi.

"Bebeğim hazırlandın mı,"

"Evet Lix. Nasıl olmuşum?" Beni süzdü ve cevap verdi.

"Yolumu kaybettiğimde, yolumu bulmama yardım edicek kadar parlak ve güzel olmuşsun bebeğim."

Bu şerefsiz beni duygulandırmayı çok iyi biliyor. "Ya şapsik gel buraya öpücem."

"Ama şimdi yanına gelirsem kör olurum." Aglicam şimdi "Bu bir emir Felix, hemen yanıma gelin."

Yanıma geldi hemen "oldu mu Hyunjin hazretleri?"

"Hmhm." Dudağına öpücük kondurup sarıldım. "Hadi çıkalım." Kafamı sallayıp onayladım.

Arabasına bindik sürmeye başladı. Araba sürerken çok sexy olduğunu söyledim mi, artık söyledim.

Onu izlediğimi fark etmiş olmalı ki bana baktı sonra tekrar yola döndü fakat eli bacağımı buldu.

(..)

Bir piknik yerine geldik burası çok eşsizdi yerler yemyeşil ve çok az kişi vardı. Felix arabadan piknik sepeti çıkardı bunu ne zaman koydu lan?

Yanıma geldi örtü serdi ve sepeti koydu.
Ayakkabılarımı çıkarıp örtünün üstüne oturdum.

Yiyecekleri yerleştirmeye yardım ettim. Felix geri arabaya gitti ve poşet çıkarttı içinde bir sürü tatlı vardıı.

Yanıma gelip oda ayakkabılarını çıkardı ve oturdu tatlıları çıkardı. "Lix ay çok güzeller."

"Sen kadar olmasada ;)" yanaklarım kızardı yemin ediyorum. Yanağımı öptü ve çekildi.

Bir şeyler atistirdik sonra Felix ateş yerine gidip ateş yaktı ve etleri aldı. Mangal keyfi yapicaktik birde aşığım bu çocuğa.

Örtünün üstüne uzandım bulutlara baktım yavaş yavaş gidiyorlardı çünkü gece oluyordu. Kurtlar yemez bizi demi ya.

Doğruldum Felix'e baktım mangal yapıyordu ayakkabılarımı tam giymeden yanına gittim arkasından sarıldım.

"Bebeğim canın mı sıkıldı?"

"Hayır hayır."

"Tamam tatlım."

Mangallar olduktan sonra yerimize geri gittik ve oturup mangalı yedik çok güzeldi.
Hava kararmaya başladı ve yıldızlar çıkmaya başladı.

Hava kararmaya başladı ve yıldızlar çıkmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Lix baksana yuzundekiler gökyüzüne kaçtı." Felix güldü "oyle mi dersin bebeğim,"
Başımı salladım.

Yemekleri topladık çöpleri çöpe attık ve örtüye uzandık.

Felix bir anda doğruldu, bende doğruldum.
"Hyunjin."

"Efendim?"

Cebinden yüzük kutusu çıkarttı.

"Güneş tutulması ile ay tutulması yaşayalım mı?"

___________________________

Evet evlilik teklifide geldigine göre
Ben kaçar diger bolüm akşama
By👋🏼

village love ✦   //HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin