Düğünümüz bitti ve eve geldik artık Felix benim eşimdi. Hala olanları sindirebildiğim söylenemez. Yatak odasına geçtik ve Felix kıyafetlerimi çıkarmaya başladı..
(..)
Sabah feci bir şekilde kalcamdaki ağrı ile uyandım Felix benimle ilgilendi fakat yine de ağrılarım geçmiyor ve oturamiyorum.
"Bebeğim benim şirkete gitmem lazım yalnız kalabileceğine emin misin?"
Kafamı salladım onaylar şekilde ve gülümsedim oraya gidersem kesinlikle oturamayacak ve rezil olacaktım bu yüzden gitmeyi kabul etmiyorum.
Felixte bana gülümsedi ve dudağıma öpücük kondurdu "cikiyorum o zaman bebeğim."
"Tamam lixie."
"Tamam by byy"
Felix çıktı ve bende koltuğa zar zor gidip yan bir şekilde uzandım düz uzanamıyorum!
Kalktım penguen gibi tuvalete gittim yüzüme bakım yaptım ee kocişime güzel gozukmeliyim...(...)
6 ay sonra
Bu 6 ay içinde ne olduğunu merak ediyorsunuz değil mi? Bir bebek sahiplendik Felix şirketi çok güzel bir şekilde yönetmeye devam ediyordu fakat şirkette çok vakit geçiriyordu.
İş adamı olmak boyle bir sey cok kotu oğlumuz soo-rin çok akıllı bir çoçuk ve Felix babası gibi sert.
Bize alıştığını düşünüyorum çünkü gün geçtikçe büyüyor şuan 3 yaşında ve bizi öpücüklere boğuyor. Yani böylelikle alıştığını düşünuyorum.
Annemler ve Felix'in annesigil sürekli bize gelip soo-rin ile oynadılar hele babam mıncıklayıp duruyor valla.
Evet bizim hikayemizde bu kadardı Soo-rin ben ve Felix bir aile olup birbirimize destek çıktık hikayemizin başlangıcı her ne kadar kötü olsada.
_______FİNAL_______
Aglicam bitti
İyi günde kötü günde yanımda olduğunuz ve kitabımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum umarım diğer günlerde böyle devam eder ve birbirimize destek çıkarız 🩷‼️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
village love ✦ //HYUNLİX
Science FictionSEMELİX ⋱ Hyunjin sınıf arkadaşı ile aynı köylü olduğunu öğreniyor üstelik en sevdiği ninesinin torunu olduğunu.. Ya da o öyle sanıyor.. Daddyking